Materiał Partnera

LT-1 – producent nietuzinkowych gadżetów reklamowych

LT-1 – producent nietuzinkowych gadżetów reklamowych

W marketingu nieoceniona jest rola gadżetów reklamowych. W 2015 roku Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie dotyczące drobnych upominków jako nośnika reklamy, które wykazało, że aż 83% polskich przedsiębiorców decyduje się na wykonanie własnych gadżetów i wręczanie ich klientom, co pomaga im w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy na rynku.

Gadżety reklamowe – dlaczego warto w nie inwestować?

Promocja firmy jest bardzo istotna dla jej funkcjonowania, ponieważ bezpośrednio przekłada się na poziom sprzedaży. Liczne badania wykazały, że gadżety reklamowe są jedną z najskuteczniejszych metod marketingowych. Drobne upominki, które wręczamy klientom są świetnym nośnikiem reklamy. Możemy je rozdawać podczas różnych okazji – na wydarzeniach firmowych, promocyjnych eventach, targach, konferencjach, spotkaniach z klientami lub po zakończonych transakcjach. Najlepiej, jeśli są to przedmioty codziennego użytku. Umieszczone na nich logo czy nazwa firmy będą przyciągać uwagę potencjalnych klientów. Stali klienci po otrzymaniu tego typu upominku będą mieć poczucie, że dana firma chce prowadzić z nimi dalszą owocną współpracę. Podsumowując – wręczanie przyszłym oraz obecnym klientom gadżetów reklamowych przynosi wymierne korzyści w postaci budowania pozytywnego wizerunku firmy, umacniania relacji biznesowych, a także realnie przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Dobrej jakości gadżety reklamowe warto zamówić w firmie LT-1 z Nawojowa.

Upominki reklamowe – co podoba się klientom?

Przeprowadzono wiele badań analizujących popularność gadżetów reklamowych oraz tego, które z nich są najbardziej lubiane. Wyniki wskazują, że najlepsze są przedmioty codziennego użytku, takie jak otwieracze, breloki czy magnesy i smycze. Jednym słowem – rzeczy, które są praktyczne i służą nam każdego dnia. Pamiętajmy, że gadżet, który wręczamy klientowi powinien cechować się wysoką jakością. Jednorazówka, która zepsuje się po kilku dniach użytkowania zadziała z odwrotnym skutkiem i zniechęci klienta do danej marki.

Upominek z logo firmy – dlaczego jest tak skuteczny?

Nie ulega żadnej wątpliwości, że gadżety reklamowe mają ogromną przewagę nad tradycyjnymi formami reklamy. Klienci mają z nimi dużo lepsze skojarzenia niż z nachalnymi reklamami. Wręczanie drobnych upominków jest więc skuteczniejszym zabiegiem marketingowym i lepiej przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Małe, praktyczne przedmioty, które przydają się w codziennym życiu spisują się doskonale jako nośniki reklamy.

Opracowanie:
Homrzyska 69
tel. 18 444 40 11
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz