Artykuł sponsorowany

Koszulki reklamowe. Druk reklam na odzieży

Koszulki reklamowe. Druk reklam na odzieży

Koszulki czy inne części odzieży z nadrukiem są jednym z rodzajów gadżetów reklamowych, które mają nieocenione działanie w promowaniu Twojej firmy. Wariantów, które oferują producenci odzieży z nadrukami jest tak wiele, że z łatwością dopasujesz któryś do swojej działalności. Niezależnie od profilu firmy, jaką prowadzisz. Wiele firm oferujących koszulki reklamowe tworzą projekty indywidualnie dopasowane do potrzeb klientów.

 – Koszulki reklamowe są obok długopisów grawerowanych, smyczy czy kubków z nadrukiem jednym z najpopularniejszych rodzajów gadżetów reklamowych. Wszystkie one pozwalają budować pozytywny wizerunek marki i na stałe zagościć w świadomości potencjalnych klientów – informuje ekspert z firmy Zeus Group.

Koszulki reklamowe służą promocji w wielu miejscach – w siedzibie firmy lub poza nią. Pozwalają marce być bardziej widoczną i łatwiej zaznaczać obecność pracowników na różnych targach pracy czy wydarzeniach kulturalnych w okolicy.

Koszulki z nadrukiem – dla kogo?

Koszulki z nadrukiem dla pracowników powinny różnić się od tych, które będziesz dawał klientom. Zacznijmy od tych pierwszych. Dobrze, żeby w Twojej firmie panował dress code. Niechlujnie czy zbyt swobodnie ubrany pracownik może odstraszyć klienta, a Ciebie narazić na straty w jego oczach. Schludne, porządnie wykonane koszulki z logo firmy wprowadzą do Twojej siedziby, sklepu czy zakładu ład wizualny. Koszulki z logo firmy możesz podarować w prezencie. Możesz też ufundować koszulki dla organizatorów jakiegoś miejscowego wydarzenia kulturalnego. Przyniesie to szczególne efekty, jeśli w imprezie będą brały udział media.

Jaki projekt koszulki z nadrukiem?

Warto skonsultować swoje pomysły z firmą zajmującą się produkcją odzieży z nadrukami. Ci doświadczeni pomogą dopasować odpowiedni krój koszulki reklamowej, jej kolor i projekt nadruku. Wybierz firmę, którą cechuje otwartość na potrzeby klienta i nieszablonowe myślenie. Dla pracowników wybierz coś w jednym kolorze z logiem w widocznym miejscu, tak aby każdy mógł je bez problemu odczytać. Niektóre firmy umieszczają na koszulkach swoje motto lub wyznawane wartości. Wszystko po to, aby klient możliwie najmocniej zapamiętał markę. Chodzi nie tylko o wiedzę o istnieniu Twojej firmy, ale o zaufanie. Klienci z reguły częściej wybierają marki, które znają.

Druk reklamy na odzieży

Trwałość nadruku zależy od wielu czynników. Istotna jest jakość materiału, z którego uszyto odzież, która będzie stanowić podłoże dla druku. Drukowanie może odbywać się różnymi technikami. Logotypy bardzo często umieszcza się na odzieży metodą haftu komputerowego. Termotransfer pozwala wgrzać folię z nadrukiem w materiał, powodując zwiększoną trwałość koszulek na uszkodzenia. Popularną metodą tworzenia nadruków jest sitodruk, charakteryzujący się dużą trwałością i odpornością. Kiedy opracujesz projekt koszulek, specjalista dobierze odpowiednią metodę realizacji Twojego pomysłu.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz