Materiał Partnera

Konfiguratory tkanin dekoracyjnych – nowoczesne domeny najlepszych producentów

Konfiguratory tkanin dekoracyjnych – nowoczesne domeny najlepszych producentów

Dzisiejszą gospodarkę w gałęziach usług i przemysłu można uznać za gospodarkę drugiej generacji. Nazwa ta nie wzięła się znikąd – ma związek z wykorzystaniem nowoczesnych technologii produkcyjnych, skomplikowanych i precyzyjnych programów komputerowych oraz funkcjonalnych systemów marketingowych, sprzedażowych, ułatwiających klientom dokonanie wyboru. Przykładem są konfiguratory produktów.

Po co nam konfiguratory produktów?

Najlepsze agencje interaktywne przygotowują dla różnego rodzaju sklepów specjalne systemy – konfiguratory produktów. Początek tej techniki marketingowej – która ma za zadanie przedstawić produkt w pełnej wizualnej prezencji z uwzględnieniem wszystkich parametrów jakościowych – można odnaleźć wśród marek samochodowych. To właśnie strony internetowe związane z motoryzacją postawiły na świeże przedstawienie swoich modelów – dzięki temu klient potraktowany jest nie, jako potencjalny nabywca, ale jako partner! To dla ułatwienia podjęcia decyzji o zakupie – nie ruszając się z domu – powstały wielofunkcyjne konfiguratory produktów. Są one znacznie bardziej wydajne niż zwykłe zdjęcia i opisy w wielu tysiącach znaków. Wie o tym lider produkcji tkanin dekoracyjnych, firan i zasłon Polontex S.A. Producent firan, tkanin i obrusów, który udostępnia swoim klientom domenę magiafiran.pl – profesjonalny konfigurator produktów związanych z tkaninami.

Aranżacja okien w konfiguratorze produktu

Tylko najlepsze firmy stawiają na nowoczesny sposób komunikacji na linii sprzedający-kupujący. Biznes musi zostać dopasowany do norm dwudziestego pierwszego wieku, który jest wiekiem postępu cywilizacyjnego – rozszerzone branże elektroniki, komputerów i Internetu. Takim dopasowaniem do wymagań rynku jest konfigurator zasłon, firan i tkanin stworzony przez firmę POLONTEX S.A. i dostępny na stronie www.magiafiran.pl. Dzięki takiemu narzędziu każda zainteresowana osoba może dokonać podglądu aranżacji okna, nie wychodząc z domu. Dzięki temu można również uniknąć późniejszej chęci wymiany produktów, czy marnowania czasu w sklepie stacjonarnym na skutek niezdecydowania – bogaty asortyment potrafi przyprawić o zawrót głowy. Jeśli chodzi o zasłony, firany i innego typu tkaniny dekoracyjne, bardzo ważne jest wybranie odpowiedniego koloru i rodzaju materiału. Konfiguratory produktów takie jak magiafirna.pl oferują wiele funkcji:

  •  wybór odpowiedniego okna i pokoju, aby później móc zacząć aranżować wnętrze firanami czy zasłonami – możliwość zmiany koloru ściany,
  • wybór rodzaju upięcia – upięcie na przelotkach, na taśmie marszczącej, na szelkach,
  • wybór odpowiedniej firany na wymiar,
  • skonfigurowanie materiału, koloru, wzoru itp.,
  • konfigurowanie całego zestawu – firany i zasłony,
  • możliwość wyceny wszystkich skonfigurowanych produktów,

Warto podkreślić, że skonfigurowane produktu można zapisać w pliku formatu pdf. i wrócić do swojego projektu później. Umożliwia to łatwiejsze podjęcie decyzji oraz idealnie dopasowanie produktu do własnej przestrzeni użytkowej – domowej i mieszkalnej.

Strona internetowa – zamów online!

Kolejnym bardzo ważnym wyznacznikiem biznesowym, który może pomóc w lepszych osiągach sprzedażowych dla właścicieli oraz pokazujący klientom, że są oni traktowani z należytym partnerskim szacunkiem, jest udostępnianie sprzedaży internetowej. Konfigurator produktu magiafiran.pl to świetny przykład dbania o komfort klienta – rozszerzona usługa sprzedaży internetowej wybranego w konfiguratorze produktu powoduje, że wiarygodność firmy wzrasta. To właśnie takim sklepom i producentom tkanin możesz zaufać. Pamiętaj, że prowadzenie sklepu internetowego, aktualizacja produktów na stronie i w konfiguratorze wymaga zatrudnienia wielu pracowników, co generuje duże koszty – firmy nie robią tego, tylko i wyłącznie w celach marketingowych i sprzedażowych, ale po to, aby ich klient mógł poczuć się wyjątkowo.

Newsletter produktów z branży tkanin dekoracyjnych

Kolejnym wyznacznikiem jakości biznesowej danego sklepu, firmy czy producenta jest przygotowywanie newsletterów. Nie są one tylko i wyłącznie reklamową ulotką, mającą zapoznać klienta z oferowanym asortymentem oraz promocjami – to przede wszystkim poradnik wyboru odpowiednich produktów w formie elektronicznej (przesłane na adres e-mail). W branży tkanin, obrusów, firan, zasłon czy dodatków dekoracyjnych ma to ogromne znaczenie.

Moda wnętrzarska i dekoracyjna zmienia się dynamicznie, produkty wzbogacane są o nowe wzory i kształty, dotyczy to także firan, zasłon i tkanin dekoracyjnych. Firany tradycyjne nieprzerwanie cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów i należą do grupy produktów dekoracyjnych chętnie przez nich wybieranych.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz