Artykuł sponsorowany

Kawa i herbata dla segmentu HoReCa. Gdzie się w nią zaopatrzyć?

Kawa i herbata dla segmentu HoReCa. Gdzie się w nią zaopatrzyć?

Wysokiej jakości kawa i herbata mają duże znaczenie w segmencie HoReCa i często mogą stanowić o ich sukcesie. Restauracje, kawiarnie, bary i hotele powinny dysponować nie tylko najlepszymi produktami serwowanymi klientom ku ich zadowoleniu, ale również wysokiej jakości sprzętem i akcesoriami, które umożliwią ich szybkie przygotowanie na najwyższym poziomie. Ponadto, wybór konkretnych produktów dla segmentu HoReCa powinien być związany także z tym, czy producent udziela wsparcia np. w postaci szkoleń i konsultacji merytorycznych.

Kawa i herbata dla segmentu HoReCa – warto wybrać producenta z długowieczną tradycją

Produkty dla segmentu HoReCa (łączne określenie obiektów z sektora hotelarskiego i gastronomicznego) w praktyce oznaczają asortyment dla restauracji, kawiarni, barów, cukierni, hoteli itp. W tych miejscach, coraz częściej klientami są smakosze kawy lub herbaty, co z kolei wymusza na właścicielach, znajdowanie producentów, u których będą mogli zaopatrzyć się w produkty najwyższej jakości. Warto podkreślić, że wybrana kawa (arabika lub robusta) i herbata (np. herbata czarna, zielona, rooibos, lub ziołowa itp.), powinny przede wszystkim stanowić wyjątkowe mieszanki o sekretnej recepturze, które dają niezapomniane wrażenia smakowe. Dlatego też najlepiej sprawdzą się marki z długowieczną tradycją – jedną z nich jest np. Julius Meinl, który od 1862 roku zrewolucjonizował wiedeńską kulturę kawiarnianą i po dziś dzień zachęca do relaksu przy filiżance espresso, herbaty lub gorącej czekolady. Ponadto, zastanawiając się, jakiego producenta kaw i herbat dla segmentu HoReCa wybrać, należy również zwrócić uwagę na to, czy proponowane przez niego produkty uwzględniają różne sposoby ich parzenia. Goście zwracają uwagę, czy do parzenia kawy wykorzystany został m.in. ekspres kolbowy, automatyczny ekspres do kawy lub ekspres na kapsułki. Z kolei klienci delektujący się herbatą, zwracają uwagę, na jakość użytego suszu w saszetkach oraz porcelanę, w której serwowana jest herbata.

Najlepsi producenci dla segmentu HoReCa oferują pomoc merytoryczną oraz szkolenia 

Dla właścicieli obiektów z segmentu HoReCa oprócz kwestii jakości i możliwości parzenia kawy i herbaty, istotna powinna być również kwestia pomocy merytorycznej. Producent, u którego kupowana jest kawa i herbata (np. Coffee Zone z Piotrkówka Małego), powinien dawać możliwość uzyskanie niezbędnej wiedzy, która pomoże serwować klientom napoje najwyższej jakości o pełnym smaku i aromacie. Ponadto, idealnym rozwiązaniem jest wybór takiego producenta organizującego szkolenia, podczas których pracownicy sektora gastronomicznego i hotelarskiego mogą nauczyć się prawidłowej obsługi urządzeń i akcesoriów oraz metod przygotowywania kawy i herbaty.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz