Materiał Partnera

Jak przygotować się do targów?

Jak przygotować się do targów?
Regularne branie udziału w targach i wystawach to sposób na to, aby trafić do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów. Żeby kampania marketingowa była skuteczna, ważne jest wybranie odpowiedniego właściciela, przygotowanie stoiska targowego, a także wykorzystanie różnorodnych narzędzi marketingowych. O czym musisz pamiętać, zanim zarezerwujesz stoisko targowe?

Wybór przedstawiciela

Podstawowym elementem jest wybranie przedstawiciela, który będzie reprezentował firmę na stanowisku targowym. Hostessy nie zawsze wystarczą, gdyż w takich miejscach potrzeba osoby odpowiednio przeszkolonej i doświadczonej, która udzieli wyczerpujących odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych klientów. Najlepszym rozwiązaniem będzie wybranie pracownika, który jest właściwie wdrożony w funkcjonowanie firmy i pracował w niej już dłuższy czas.

Przedstawiciel firmy powinien:

  • być osobą kontaktową, dobrze czującą się w otoczeniu ludzi;
  • potrafić podtrzymać rozmowę i zainteresować klientów;
  • mieć wiedzę z zakresu działalności firmy i jej oferty;
  • być pozytywnie nastawiony do powierzonego mu zadania.

Jeśli na hali targowej zdecydujesz się zatrudnić również hostessy, przedstawiciel firmy będzie za nie odpowiedzialny, dlatego niezbędne jest posiadanie choć minimalnych zdolności przywódczych, aby odpowiednio pokierować zespołem.

Stanowisko targowe

Udział w targach jest niemożliwy, bez uprzedniego zarezerwowania stanowiska targowego. Kluczowe jest nie tylko jego usytuowanie, ale także wygląd i funkcjonalność. Profesjonalnym projektowaniem i montażem stanowisk targowych zajmuje się między innymi firma JB EXPO, której siedziba znajduje się w Strzałkowie na terenie województwa wielkopolskiego. Monterzy zajmujący się zabudową targową dbają nie tylko o ich solidną konstrukcję, ale także inne elementy np. wyposażenie stanowiska w prąd elektryczny i inne niezbędne do prezentacji produktów lub usług dodatki. Stoisko powinno być uporządkowane i wygodne zarówno dla wystawcy, jak i zainteresowanych gości. Kompletnie wyposażone i dobrze oświetlone stoiska to podstawa podczas każdych targów!

Stanowiska mogą zostać dodatkowo oznaczone przy pomocy bannerów i innych narzędzi marketingowych, które przyciągną uwagę klientów biorących udział w targach. Warto przygotować także drobne upominki np. gadżety z firmowymi nadrukami lub cukierki z logo firmy. W ten sposób dotrze się do jeszcze większej grupy potencjalnych klientów. Charakter i wygląd stoiska muszą być zawsze dostosowane do prezentowanych na nich produktów lub usług oraz określonej docelowej grupy odbiorców.

Opracowanie:
Strzałkowo, Brunona Nowakowskiego 1A
tel. 724 379 221
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz