Artykuł sponsorowany

Gadżety reklamowe – zapomniana forma reklamy, czy szansa na zdobycie klientów

Gadżety reklamowe – zapomniana forma reklamy, czy szansa na zdobycie klientów

Obecnie stosowane kanały dotarcia do potencjalnych klientów, często ograniczają się do działań organizowanych w szeroko rozumianym Internecie i mediach społecznościowych. Mimo dużej popularności takich narzędzi reklamy, w dalszym ciągu jednak potrzebne jest zapewnienie pewnej identyfikacji wizualnej firmy i promowanie jej za pomocą tradycyjnych środków przekazu, pozwalających na szerzenie pożądanego wizerunku marki, a także umożliwiających jej identyfikację wśród odbiorców dopiero ją poznających. Do takich rozwiązań należą wszelkie reklamy zewnętrzne outdoorowe, ale również zwykłe jak się wydaje na pierwszy rzut oka gadżety reklamowe, które według niektórych lata świetności mają już za sobą.

Niedoceniona forma reklamy

Szeroki rozwój reklamy, pozwalającej na tworzenie przekazów telewizyjnych, internetowych i radiowych spowodował, że tradycyjna reklama papierowa, czy drukowana przestała być popularna i zaczęła zanikać wielu firmach. Do jednej z nich należy wykorzystanie gadżetów reklamowych, rozdawanych często przez przedstawicieli handlowych wśród klientów, czy podczas różnych wydarzeń. Gadżety te, w postaci długopisów, teczek, maskotek, koszulek, czy toreb odeszły w niektórych firmach w zapomnienie. Tymczasem jednak stosowanie tej formy reklamy, pozwala na zapoznanie odbiorców z marką, obeznanie z jej nazwą i logo, nie tylko posiadaczy danych gadżetów, ale również osoby trzecie, które widząc torbę drugiej osoby, mimowolnie i nieświadomie zwracają uwagę na logo. Mimo, że często są to działania typowo nieświadome u klienta, to podświadomie tworzy on już obraz danej marki, zapisuje go w pamięci, która być może, nieświadomie przypomni nazwę firmy w nieoczekiwanym momencie.

Eko gadżety

Gadżety reklamowe i firmowe mogą mieć dużą moc promocyjną marki. Jednak ważne jest zwrócenie uwagi na szczegóły i aspekty dotyczące na przykład wykonania danych gadżetów. Dla przykładu, tory reklamowe, aby dotrzeć z przekazem do wielu odbiorców powinny być tworzone zgodnie z rozwojem środowiska naturalnego, ponieważ temat ten w większości przeważa obecnie w umysłach odbiorców. Z tego względu firma Przybysz, przedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe, sprzedaje Eko torby. Na takich torbach możliwe jest stworzenie zaplanowanego nadruku z logo czy nazwą firmy, lub związanymi z nią elementami wizualizacji. Wytrzymały, a przede wszystkim zgodny z identyfikacją firmy nadruk, może przyciągnąć rzeszę odbiorców, którzy obdarzą markę potrzebnym zaufaniem.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz