Artykuł sponsorowany

Gadżety firmowe. Przegląd dostępnych rozwiązań

Gadżety firmowe. Przegląd dostępnych rozwiązań

Gadżety firmowe wydają ci się prehistoryczną, od dawna niewykorzystywaną metodą promocji przedsiębiorstwa? Zupełnie nie masz racji. Cały czas stanowią świetny instrument budowania marki. Jakie gadżety wybrać, aby przyciągnąć uwagę klientów i sprawić, że zechcą skorzystać z naszych usług? Sprawdźmy, jakie rozwiązania są dla nas dzisiaj dostępne.

Komplety piśmiennicze z logo

Chociaż komputery towarzyszą nam na co dzień, nie możemy obejść się bez długopisu. Podpisywanie dokumentów, notowanie ważnych spraw w kalendarzu, spisywanie na karteczkach zadań na dany dzień. Długopis, ołówek, pióro to gadżety, które są uniwersalnym, a jednocześnie bardzo praktycznym prezentem dla naszych klientów.

Komplety piśmiennicze z logo sprawdzą się zarówno jako dodatek do zamówienia, jak i niewielki, ale bardzo miły podarunek na różnego rodzaju konferencjach i imprezach – podkreśla nasz ekspert z agencji reklamowej GOOD GIFT w Warszawie.

Tekstylia reklamowe

Kolejnym świetnym pomysłem na gadżety reklamowe są tekstylia reklamowe. Są doskonałym nośnikiem reklamowym, ponieważ można je spersonalizować, a tekst lub logo na nie naniesione stają się widocznym i łatwo zauważalnym elementem. Tekstylia, takie jak t-shirty, bluzy czy koszulki z długim rękawem są bardzo praktyczne i chętnie przyjmowane przez klientów.

Ceramika reklamowa

Gadżetem reklamowym, którego nie można pominąć, jest również ceramika reklamowa. Kubki i filiżanki stanowią jeszcze jeden element codzienności, a co za tym idzie – to jeden z lepszych gadżetów, którymi można obdarować klientów. Bez wątpienia nie zostaną odstawione na półkę, ale będą cały czas używane. Mogą być wykorzystywane jako narzędzie do budowania relacji, czy jako element programu lojalnościowego, który klient otrzyma, pod warunkiem zdobycia określonej liczby punktów. Przekaz reklamowy zawarty na kubku będzie każdego dnia utrwalany w umyśle odbiorcy, przez co nieświadomie zapadnie w jego pamięć.

Pozostałe gadżety reklamowe

Do pozostałych wartych uwagi gadżetów reklamowych bez wątpienia zaliczają się również smycze, parasole, gadżety elektroniczne (typu pendrive), kalendarze, magnesy, opakowania i znaczki. Który z nich wybrać? Skontaktuj się z agencją reklamową Good Gift, która doradzi ci najlepsze gadżety dla twojej firmy, pozwalające promować oferowane przez nas usługi i produkty. Drobne upominki ułatwiają życie klientom i partnerom biznesowym, którym je podarowaliśmy oraz wzmacniają wzajemne relacje, ponieważ są cały czas blisko nich. Zadbaj o ich wysoką jakość i ekskluzywność, a na pewno nie trafią ani do kosza, ani do szuflady.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz