Artykuł sponsorowany

Działasz w branży ślubnej? Daj się znaleźć!

Działasz w branży ślubnej? Daj się znaleźć!

Mówi się, że firma bez strony internetowej praktycznie nie istnieje. Prawda jest jednak taka, że jakakolwiek działalność bez promocji w internecie traci wielu potencjalnych klientów. W dobie internetu zdecydowanie warto trzymać rękę na pulsie i prócz posiadania strony, udzielać się na portalach społecznościowych, ogłaszać się na tematycznych stronach, czy mieć utworzoną wizytówkę na specjalnych portalach ślubnych. Warto być wszędzie, by wyrobić świadomość marki, jak i pozyskiwać więcej zleceń. 

Strona internetowa - niech Cię poznają

To podstawa dla każdej branży. Większość potencjalnych klientów ogranicza się do poszukiwań w internecie. Oznacza to, że bez strony www, Twoja firma ma o wiele mniejsze szanse, by zostać zauważona. Nie warto utrudniać kontaktu z klientem na początku tej drogi, tylko jak najszybciej zadbać o stronę www. Wystarczy prosta strona wizytówkowa, na której znajdzie się portfolio z wcześniejszymi realizacjami, czytelny formularz kontaktowy oraz linki do kanałów social media. Dzięki takiej stronie o wiele łatwiej będzie pozyskać dodatkowe zlecenia, jak i zaistnieć w branży ślubnej!

Social media - pokaż, nad czym pracujesz

Aktywność w mediach społecznościowych to podstawa, szczególnie dla branży ślubnej. Warto wybrać 2-3 portale, które na bieżąco będą aktualizowane i regularnie zamieszczać na nich nowe posty. Dobrym pomysłem jest wybranie Facebooka oraz Instagrama. Na tych portalach podzielisz się filmikami, nowościami z życia firmy, a także sesjami zdjęciowymi. Jeśli zajmujesz się zdjęciami ślubnymi, to możesz wrzucać je na kanały społecznościowe, a także pokazywać kulisy swojej pracy. Dzięki temu będziesz miał szansę pokazać się jako profesjonalista już przy pierwszym kontakcie - jak i wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Social media są też miejscem, z którego wielu klientów przejdzie na Twoją stronę www.

Jeśli publikujesz w social media ciekawe treści, to możesz liczyć na naprawdę dobre zasięgi. Za ich sprawą o firmie dowie się jeszcze więcej osób. Niezwykle istotne jest, by nie traktować swojej działalności w social media po macoszemu, tylko dbać o jakość i interesujące treści. 

Portale ślubne - daj się znaleźć!

Prócz posiadania strony internetowej i prowadzenia kanałów social media, dobrym pomysłem jest także założenie swojego profilu na portalach związanych z branżą ślubną np. Wedding.plPrzyszli klienci bardzo często korzystają z takich stron, by znaleźć firmę z branży weselnej. To doskonała okazja, by zaprezentować innym swoją działalność. Stworzenie profesjonalnej wizytówki na takim portalu, znacznie ułatwi kontakt z przyszłymi klientami. 

Bądź wszędzie!

Podstawowa zasada promocji w internecie brzmi: bądź wszędzie! Udzielaj się na forach, aktualizuj swoją stronę www, działaj w social mediach, a także korzystaj z portali ślubnych. Może Ci się wydawać, że tych miejsc jest za dużo, jednak weź pod uwagę, że często Twoi klienci nie korzystają z nich wszystkich, tylko wybranych. Zatem im więcej wzmianek o Tobie, tym lepszą gwarantujesz sobie rozpoznawalność, renomę, a także ilość przyszłych klientów zainteresowanych usługami z branży ślubnej. 

Oceń artykuł (2)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz