Materiał Partnera

Czym powinna wyróżniać się dobra wizytówka?

Czym powinna wyróżniać się dobra wizytówka?

Wizytówki są dzisiaj wykorzystywane niemalże w każdej branży i wciąż pomimo dużej roli Internetu, stanowią ważny element rozpoznawalności wielu firm, zwłaszcza o lokalnym znaczeniu, lub tych zaliczanych do jednoosobowych działalności gospodarczych. Zanim jednak wyprodukujesz w dobrej drukarni swoje wizytówki, dowiedz się czym powinny się one wyróżniać tak, aby przynieść zamierzony efekt – zainteresowanie klienta lub kontrahenta.

1. Minimalizm lub kreatywna wariacja

Dobra wizytówka przede wszystkim powinny być nowoczesna. Nie chodzi jednak o to, aby była stylizowana według modnych trendów wzorniczych, ale żeby swoją innowacyjną formą i szatą graficzną przyciągała uwagę. Tu ważne jest zatem to, aby wizytówka była dostosowana przede wszystkim do profilu działalności firmy. Kancelarie prawne, czy agenci ubezpieczeniowi powinni postawić na minimalistyczną elegancję. Pracownie fotograficzne, czy krawieckie, muszą iść zaś w stronę kreatywnej, nieprzesadzonej wariacji. Tylko w taki sposób, wizualnie dana wizytówka może się wyróżnić na rynku…

2. Logo, hasło, dane kontaktowe – trzy elementy, których nie może zabraknąć

Na naszej wizytówce, nie powinniśmy umieszczać opisów firmy, jej usług, a także produktów. Przesyt informacji nie przyciągnie do nas klienta/kontrahenta. Inaczej jest z dobrym logiem firmy, a także hasłem. To właśnie te dwa elementy łączące się z odpowiednimi dla branży kolorami, a także szatą graficzną, mogą wyeksponować jakość firmy, czy inne jej ważne idee takie, jak niskie ceny, czy terminowość. Stawiaj zatem na kreatywne rozwiązania, z jak najmniejszą ilością tekstu. Nie zapomnij jednak, że wizytówka ma ważną funkcję kontaktową. Muszą znaleźć się na niej dane Twojej firmy!

3. Postaw na wysokiej jakości materiał

Nie tylko estetyka samej wizytówki się liczy, czy też kreatywne rozwiązania, ale także i format oraz materiał. W pierwszym przypadku, niewiele firm może pozwolić sobie na zabawę rozmiarami wizytówek. Takie rozwiązanie może być dobre głównie dla barów, restauracji, pubów, czyli miejsc oferujących różnego rodzaju formę rekreacji/relaksu. Jeśli chodzi zaś o materiał, zawsze należy stawiać na dobrej gramatury papier, również z tłoczeniami, a nawet grawerowanymi napisami! Popularne są również perforacje w formie wzorów i uszlachetnienia, mające usztywnić wizytówkę, nadać jej gładkości, czy innych wyższych jakościowo, niż zwykły papier własności.

Jeśli zatem potrzebujesz stworzenia wyjątkowej wizytówki o wysokiej jakości, zgłoś się do pracowni BRAND Pauliny Olszewskiej, gdzie przygotowywane są także katalogi, kalendarze, banery reklamowe, gadżety, czy też ulotki. 

Opracowanie:
Toruń, Wojska Polskiego 22A
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz