Artykuł sponsorowany

Czym powinna się charakteryzować firma zajmująca się serwisowaniem klimatyzacji?

Czym powinna się charakteryzować firma zajmująca się serwisowaniem klimatyzacji?

Klimatyzacja to nieodłączny element budowy wszelkiego rodzaju firm, magazynów, dużych marketów i mniejszych sklepów, coraz częściej nie wyobrażamy sobie również domu pozbawionego klimatyzatora. Jego oczywistą zaletą jest zapewnienie przyjemnego chłodu oraz utrzymanie stałej temperatury powietrza w pomieszczeniu, bez względu na pogodę panującą na zewnątrz. To natomiast pomaga w likwidacji nadmiernej ilości wilgoci, co skutecznie zapobiega sporej ilości problemów zdrowotnych. Z tych względów warto zainwestować w dobrej jakości urządzenie sprawdzonej firmy i odpowiednio wcześniej pomyśleć o wyborze sprawdzonego zakładu serwisowego, na wypadek awarii klimatyzatora. Czym powinna charakteryzować się taka firma?

 
- Ze względu na sporą konkurencję na rynku zazwyczaj jest tak, że zakład, w którym kupujemy klimatyzator ma w ofercie cały wachlarz dodatkowych usług m.in. montaż oraz późniejszy serwis urządzenia. To świadczy o profesjonalizmie firmy, a przede wszystkim zapewnia klientom wygodę kupowania i późniejszego użytkowania - tłumaczy specjalista z firmy Klima-Premium. - Dlatego jeśli jesteśmy zadowoleni z przebiegu transakcji sprzedaży, obsługi itd. warto po prostu zapytać o kompleksową usługę z montażem i serwisem włącznie. Na pewno zapłacimy taniej, niż w przypadku oddawania zepsutego klimatyzatora do innego zakładu. Plusem jest także fakt, że serwisanci firmy, u której kupiliśmy urządzenie są z reguły przeszkoleni w naprawie tych konkretnych, oferowanych przez zakład marek doskonale znają ich specyfikę, działanie i przyczyny problemów.


Aby uniknąć kłopotów z użytkowaniem klimatyzatora należy przede wszystkim skupić się na wyborze urządzenia sprawdzonej marki. Jeżeli firma oferuje nam klimatyzatory nieznanych producentów, lub tych słynących z miernej jakości, to nie można spodziewać się wieloletniego okresu użytkowania bez żadnej usterki. Dobry sprzedawca powinien doradzić najlepsze urządzenie pasujące do naszego domu i zapewnić o niezawodności klimatyzatora dołączając do transakcji zakupu gwarancję na kilka lat. - Warto jednak zauważyć, że większość awarii zdarza się nie z winy słabej jakości urządzenia, a klienta, który nie potrafił o klimatyzator zadbać. To urządzenie, na które składa się określony mechanizm i które ze względu na ciągłą filtrację powietrza i wilgoci jest szczególnie narażone na osadzanie się brudu, a nawet na rozwój grzybów - tłumaczy specjalista z warszawskiej firmy. - Coraz częściej zdarza się tak, że dobry sprzedawca lub serwis, z którym zawczasu podpiszemy umowę sam przypomina klientowi o okresowych przeglądach, taką usługę prowadzimy w Klima-Premium. - Dzięki temu możemy skutecznie wydłużyć bezawaryjne działanie klimatyzatora - warto zapytać o takie przypomnienie w firmie serwisowej, którą wybierzemy - zaleca.


Na sam proces konserwacji składa się wiele czynności. To między innymi czyszczenie, dezynfekcja i odgrzybianie parownika, czyszczenie filtrów i skraplacza, sprawdzenie instalacji elektrycznej, poprawności działania klimatyzatora i wiele innych. Dobry serwisant powinien bez problemu dopasować się do naszego grafiku. Warto umówić się na konkretną godzinę i dopytać o szczegóły, jak choćby strój pracownika. Profesjonalna firma przyśle fachowca w odpowiednio oznaczonym samochodzie lub roboczym ubraniu z logo firmy. Tego typu sytuacje to dobra okazja dla złodziei, dlatego fakt, że człowiek, który do nas przyjeżdża jest prawdziwym serwisantem nie powinien budzić wątpliwości.


Oceń artykuł (2)
4.0
Komentarze
Dodaj komentarz