Artykuł sponsorowany

Ceramika reklamowa – możliwości i zastosowanie

Ceramika reklamowa – możliwości i zastosowanie

Produkty ceramiczne towarzyszą człowiekowi na co dzień. Używa się ich w domu, barze czy restauracji. Dlatego też ceramika reklamowa jest często wykorzystywana w procesie budowy relacji z klientami czy partnerami handlowymi. Służy też jako element wzmocnienia znajomości bądź promowania danej marki. Strategia marketingowa firmy nie powinna opierać się jedynie na ceramice, ale warto ją uwzględnić.

Czy tylko dla gastronomii?

Ceramika reklamowa to wbrew pozorom pojęcie dość szerokie. Kubki, filiżanki i szklanki różnego rodzaju mogą być doskonałym nośnikiem reklamowym. Dużą popularnością cieszą się również całe zestawy kawowe. Wszystkie te elementy mogą mieć formę bardziej klasyczną lub nowoczesną, w zależności od potrzeb. Dzięki tak szerokiemu wyborowi, każdy powinien znaleźć produkt dopasowany do danej grupy docelowej oraz do specyfiki działalności przedsiębiorstwa. Ciekawą ofertę ma przykładowo wrocławska firma zajmująca się znakowaniem produktów – Videodruk. Ceramika reklamowa największą popularnością cieszy się oczywiście wśród producentów artykułów spożywczych wszelkiego rodzaju. Jednak nie oznacza to, że nie mogą z niej skorzystać inni przedsiębiorcy.

Wiele możliwości nadruku

Do ceramiki reklamowej zalicza się także szklanki i kufle do piwa, szklanki na zimne napoje, cukiernice, imbryczki, mleczniki oraz talerzyki deserowe. Na wszystkich produktach tego rodzaju można wykonać nadruk reklamowy z logo firmy. Podczas zdobienia ceramiki wykorzystywane są wszystkie obecnie znane na rynku techniki – od druku bezpośredniego rozpoczynając, a kończąc na trwałej, wypalanej w bardzo wysokich temperaturach kalce ceramicznej. To, jaka metoda zdobienia zostanie wykorzystana, zależy w dużej mierze od rodzaju wybranej ceramiki oraz od ilości kolorów, które mają zostać nadrukowane.

Co klienci wybierają najczęściej?

Ceramika reklamowa świetnie nadaje się do reklamowania różnego rodzaju produktów i usług. Warto jednak postawić w tym przypadku na oryginalność, nie tylko pod względem rodzaju wybranej ceramiki, ale i jej kształtu czy kolorystyki. Największą popularnością cieszą się naczynia wykorzystywane na co dzień, a więc kubki i filiżanki. Do wszystkich produktów reklamowych zamówić można od razu odpowiednie opakowanie, na którym również znajdzie się logo czy nazwa danej firmy. Ceramika reklamowa w takiej formie prezentuje się bardzo elegancko i sprawdzi się jako prezent wręczany lojalnemu klientowi czy długoletniemu partnerowi handlowemu.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz