Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8393094403
REGON: 362052516
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług fryzjerskich. Jest to dla nas nie tylko...
Nazywam się Monika Sikorzyńska i prowadzę własny salon fryzjerski Moñur. Zapraszam do umawiania wiz...
Połczyn-Zdrój, Grunwaldzka 1
Jeśli chcecie skorzystać z usług kosmetyczki, to dobrze trafiliście. W salonie kosmetyczny Bastet, ...

O firmie

Firma "Marchewkowe Studio Dominika Michalska" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8393094403. Firma ma numer REGON: 362052516.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Słupsk w województwie pomorskim. Działa na rynku od 2015 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na dr Kazimierza Frąckowskiego 9. Korespondencyjny kod pocztowy to: 76-200 Słupsk. Kompletne współrzędne GPS to: 54.4650273677875N, 17.0318079252644E. Branża, w której specjalizuje się firma "Marchewkowe Studio Dominika Michalska" to Salony fryzjerskie.

Doświadczeni styliści fryzur zagwarantują wysokiej jakości obsługę, jak również dopasowanie stylu do indywidualnych potrzeb Klientów. W gabinecie fryzjerskim wykorzystywane są doskonałej jakości kosmetyki oraz innowacyjne urządzenia, co sprawia, że nowa fryzura zyskuje pełne uznanie Klientek.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Marchewkowe Studio Dominika Michalska

Marchewkowe Studio Dominika Michalska, Słupsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marchewkowe Studio Dominika Michalska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.