Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 16:00
Wt.
09:00 - 16:00
Śr.
11:00 - 18:00
Cz.
11:00 - 18:00
Pt.
11:00 - 18:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5250007313
REGON: 010684960
Rok założenia:
2021
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

"Urząd Pocztowy Gliwice 20" z miejscowości Gliwice oferuje kompleksowe usługi pocztowe. Do naszych zadań należy wysyłanie listów i innych przesyłek pocztowych oraz nadawanie przekazów pocztowych. Nasz punkt przeznaczony jest również do wpłat na rachunek bankowy i innych usług bankowych. Z życzliwością i profesjonalizmem obsługujemy wszystkich Klientów.

"Urząd Pocztowy Gliwice 20" ma lokalizację w miejscowości Gliwice w województwie śląskim. Dokładny adres placówki to: Centaura 29. Kod pocztowy niezbędny do korespondencji to: 44-117 Gliwice. "Urząd Pocztowy Gliwice 20" widnieje w rejestrze gospodarczym CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) pod następującym Numerem Identyfikacji Podatkowej NIP: 5250007313. Nasz numer REGON to: 010684960.

Aby skontaktować się z nami należy zadzwonić na numer: 32 238 11 10.

Kontakt

Kontakt Urząd Pocztowy Gliwice 20

Urząd Pocztowy Gliwice 20, Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (1)

Opinie o firmie Urząd Pocztowy Gliwice 20


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
17.04.2014
Ocena filii urzędu pocztowego na oś. Kopernika w Gliwicach - negatywna. Chciałem złożyć dokument otrzymany w urzędzie pocztowym - o wyrejestrowanie RTV. Wypełniłem deklarację wpisując nadany 8 cyfrowy numer identyfikacyjny w kratki do wypełnienia. Całkowicie wypełnionej deklaracji panienka z okienka nie chciała przyjąć bo brakuje jakichś numerków w numerze identyfikacyjnym i nie może w takiej formie wprowadzić do systemu. Zadzwoniłem do infolinii podając ten sam nr. i okazało się że 8 cyfrowy nr identyfikacyjny jest wystarczający do wprowadzenia zmian w systemie. Ponowne odwiedziny w urzędzie nic nie wniosły bo panienka z okienka dalej się upiera przy swoim , że tak wypełnionego wniosku nie przyjmie. Pani kierowniczko Chamer - to wy jesteście i pracujecie dla klienta a nie klient dla was. Z mojej strony - praca urzędniczek w tym urzędzie jest poniżej krytyki. Ale cóż nie wszyscy muszą dobrze pracować - tylko dlaczego na tym cierpią klienci?.