O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "UPC. Biuro obsługi klienta" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5262461791. Firma ma numer REGON: 016308978. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000273136.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Zielona Góra w województwie lubuskim. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Bohaterów Westerplatte 13. Korespondencyjny kod pocztowy to: 65-034 Zielona Góra. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 15.50614N, 51.94227E. Przedsiębiorstwo "UPC. Biuro obsługi klienta" działa od lat w branży Telewizja kablowa.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 801 949 480.

Jesteś właścicielem?

Aktualizuj dane
Ostatnia aktualizacja: 2015-05-15 13:13:00

Podziel się

Recenzje (4)

Średnia ocen

1.0

Recenzje użytkowników

pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
02.10.2014
Płace za internen co miesiac a internetu brak...sam sie wl i wyl...na kazdym sprzecie czy to laptop czy tel ... ide do biura upc a tam slysze ze oni w komputerze nic nie widza, ze internet dzial.Chyba czas zrezygnowac bo za co ja place co miesiac?.
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
18.08.2014
DZIADOSTWO A NIE FIRMA... TOTALNA AMATORKA PRZYNAJMNIEJ W ZIELONEJ GÓRZE !!!!
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
11.12.2013
nie ma takiego numeru!!!!!
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
20.09.2013
odcięto mi kablówkę, pomimo,że od lat systematycznie płaciłem za dwa miesiące z góry.Przypadkowo i przez nieuwagę nie zapłaciłem za miesiąc lipiec sierpień,gdyż nie przysłano mi druków.Nie było druków to myślałem po czasie,żę zapłacone.Nie miałe,żadnych ponagleń czy innej informacji.przyszły nowe druki i tam dowiaduję się że mam zaległości termin zapłaty 20.09.13 zapłaciłem 19,09, a 18.09. odcięto mi kablówkę bez uprzedzenia.TO tak się traktuje uczciwego klienta. Musicie wiedzieć ,że nie tylko wy macie kablówkę.Ciekawe czy wasze szefostwo wie jak traktujecie swoich klientów.