Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
07:30 - 15:30
Śr.
07:30 - 15:30
Cz.
07:30 - 15:30
Pt.
07:30 - 15:30
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 6772081303
Rok założenia:
1999

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

"Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji" w miejscowości Węgrzce to podmiot organizacyjny, powołany mocą odpowiedniej ustawy, w celu troski o sprawy mieszkańców. Sprawną obsługę spraw z różnych kategorii umożliwia podział na odpowiednie wydziały i komórki organizacyjne.

"Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji" ma swoją siedzibę w miejscowości Węgrzce w województwie małopolskim. Nasz adres to Zapole 2. Wszelką korespondencję należy kierować na kod pocztowy 32-086 Węgrzce. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) to 6772081303.

Kontakt telefoniczny (w godzinach pracy urzędu) jest możliwy pod numerem telefonu 12 259 34 39. Telefonując pod wskazany numer, mogą mieć Państwo pewność, że uzyskają właściwą informację bądź – w razie konieczności – zostaną przekierowani do osoby odpowiedzialnej za daną sprawę. Urząd jest otwarty w godzinach Pn.: 09:00-17:00; Wt.-Pt.: 07:30-15:30 Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie, to: komunikacja@powiat.krakow.pl.

Kontakt

Kontakt Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji

Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji, Węgrzce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (15)

Opinie o firmie Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.6

Opinie użytkowników

Małgorzata W
Małgorzata W
1.0
06.10.2021
Brak mi słów...totalny szok! Godzinę czekałam na połączenie z konsultantem, będąc trzecią w kolejce, a gdy byłam już pierwsza rozłączono mnie.!!!
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
1.0
01.10.2020
Uwaga, urzędnicy odpowiadają na wnioski o rejestracje nie dotyczące ich filii. Ogólnie wnioski online są bez sensu, ale to już inna para kaloszy.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
3.0
08.07.2014
Co do pań w okienkach to wydawały się wszystkie miłe, jednak... 3 i pół godziny od momentu pobrania bloczka do podejścia do okienka!! Trzy i pół godziny oczekiwania by złożyć papiery to raczej przesada, tym bardziej że tłoczno nie było (sporo wolnych krzeseł). Zauważyłem, że szybko funkcjonowały okienka z odbiorem dokumentów, jednak "dział" Dowody Rejestracyjne to istna masakra, szło w ślimaczym tempie. Rozumiem; trzeba sprawdzać składaną przez petentów dokumentację co wymaga i czasu i skupienia, a to wydłuża czas oczekiwania. Jednak można by pomyśleć nad przekierowaniem ruchu petentów do innych, wolnych okienek bo takowe były. Skoro najwięcej ludzi jest w związku z ogólopojętą rejestracją to kierownik powinien tam skierować więcej pracowników do obsługi. Klimatyzacja za to działa rewelacyjnie :)
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
4.0
15.05.2014
Ja byłem na WK dnia 30.04.14 w okienku nr 8. Miałem do czynienia z przemiłą Panią, która poczekała nawet aż skoczę do najbliższego bankomatu w str. -wy (prawo przed światłami). Sprawę załatwiłem łącznie z oczekiwaniem w 1h. Niestety nie pamiętam nazwiska, ale pozdrawiam serdecznie w.w. Panią. 14.05 dostałem smsa z informacją o odbiorze dowodu. Jak dla mnie wszystko poszło bomba. Aha, brak bankomatu w placówce i brak możliwości płacenia kartą, brak jakiejlkowiek informacji przed podejściem do okienka uważam za kompletne średniowiecze.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
13.05.2014
Skończcie wreszcie ludzie wciąż krytykować, nauczyliście się tylko narzekać i obrabiać kogo się da i przyklejać niestworzone łaty. Wypadałoby najlepiej zacząć od siebie.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
09.05.2014
jestem w polsce w wielu wydziałach ale takiego jeszcze nie widziałem totalny burdel cyborgi-kerownik chodzi nic nie robi te babska głupie nie znają się na niczym utrudniają pod każdym względem-chory klimat -do wymiany kierownictwo...żenada......splunąć na ten wydział...w kasie oplata jak na poczcie.chore.....i to za nasze pieniądze....każdy traktowany z góry jak złodziej i oszust...........
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
01.05.2014
te panie powinny mienić prace bo sie do niej nie nadają to co w Krakowie wystarczy tu jest za mało niestety musze często kożystac z usług tego urzędu nic się od paru lat nie zmieniło a kierownik ma mniej do powiedzenia niż pracownik
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
09.04.2014
A ja dzisiaj (9 kwietnia 2014) bylem bardzo zadowolony i mile zaskoczony, bo po opiniach spodziewalem sie najgroszego a bylo bardzo dobrze. Mila pani na wejsciu (o 7:30) rozdala wszystkim formularze wnioskow o rejestracje. Potem doradzila mi, co zrobic, bo nie mialem waznego ubezpieczenia (musialem jechac uzupelnic), potem mnie przyjela bez kolejki i zalatwila rejestracje eksperesowo (10 min) bo sie spieszylem... Za dzisiejszy dzien daje piatke z plusem. Janusz
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.04.2014
Też ostatnio nie udało mi się zarejestrować motocykla bo nie miałem tablicy rejestracyjnej. Jak powiedziałem Pani, że i tak zostaje ta sama skoro pojazd jest z tego samego powiatu, to Pani stwierdziła że i tak musi tablicę "zalegalizować". Jak zapytałem co znaczy to poważne słowo "ZALEGALIZOWAĆ" - bo powiedziała to jakby co najmniej musiała ustawić kurs rakiety międzykontynentalnej, stwierdziła że musi nakleić mała naklejkę na niej.....Kiedy zapytałem czy nie mogę po prostu wziąć tej naklejki i samemu to zrobić - byłem pewny że powinienem dać radę z tak zaawansowanym przedsięwzięciem - Pani stwierdziła że nie...... Tak więc vivat polska biurokracja...nie dziwię się ani jednej osobie która wyjeżdża z tego socjalistycznego (k)raju....
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.03.2014
Masakra w tym Urzedzie!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.03.2014
witam Urząd na Wegrzcach już sam chce być mądrzejszy od siebie załatwienie tam spraw prostych graniczy z cudem. Pani w okienku jak dostanie dokumenty to sama już szleje ze szczescia i na wszelki wypadek wolała by nie zarejestrowac pojazdu bo tak jej sie wydaję!! Totalna żenada i brak kogoś kto by wobec tych Pań wyciągnął jakie kolwiek konsekfenkcje Lepiej zmienic adres zamieszkania niz co kolwiek załatwic w osławionym urzedzie Węgrzce koło Krakowa
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
23.02.2014
nie mogę zrozumieć dlaczego w staroście w Węgrzcach załatwianie jakich kolwiek spraw tak długo trwa, w innych urzendach parenaście minut a w w/w starostwie kilka godzin
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.02.2014
Ciekawe ponownie serwer w Węgrzcach nie odpowiada? czyżby został uszkodzony czy nie włączony? Może mają coś do ukrycia?
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.07.2013
załatwienie sprawy rejestracji pojazdu w tym urzędzie przyprawia o ból głowy-dosłownie,od godziny 9:10 do 14:30czekałam z numerem 74, panie pracują jakby za karę,ludzi tłum każdy widzi jak się to odbywa ale nikt się nie odezwie ,jeden nie wytrzymał to policja go wyprowadziła,pani z dzieckiem(maleńkim)została oddelegowana od okienka(do którego nie zgłosił się wywoływany numer -pewnie ktoś zrezygnował)na swoje miejsce w kolejce bo nie miała kolejnego tylko dalszy numerek,na załatwienie sprawy czekasz jak za komuny albo nawet gorzej,fatalna obsługa petenta jak ktoś musi załatwic sprawę akurat w tym oddziale to nie ma wyjścia osobiście nie polecam,szkoda zdrowia
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
07.06.2013
Dodam od siebie, że WKS załatwił dziś 98 bloczków A czyli dot. rejestracji. Przy piętnastu okienkach i czwórce urzędniczek plotkujących w korytarzu przez ponad godzinę rezultat jest żałosny. Zamiast pracować nerwowe spoglądanie na zegarki...