O firmie

"Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji" w miejscowości Węgrzce jest jednostką organizacyjną, która została powołana na mocy odpowiedniej ustawy, aby dbać o sprawy mieszkańców. W skład urzędu wchodzą wydziały oraz komórki organizacyjne powołane do kompleksowej obsługi spraw z danej kategorii.

"Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji" znajduje się w miejscowości Węgrzce w województwie małopolskim. Firmę można odwiedzić pod adresem: Zapole 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 32-086 Węgrzce. "Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji" figuruje w rejestrze gospodarczym CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6772081303.

Zapraszamy Państwa do kontaktu w godzinach pracy urzędu pod numerem telefonu 12 259 34 39. Dzwoniąc pod ten numer, mogą być Państwo pewni, iż uzyskają właściwą informację lub przekierowanie do właściwej komórki, bądź osoby zajmującej się daną kwestią. Urząd jest czynny w następujących godzinach: Pn.: 09:00-17:00; Wt.-Pt.: 07:30-15:30. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie to: komunikacja@powiat.krakow.pl.

Jesteś właścicielem?

Aktualizuj dane
Ostatnia aktualizacja: 2015-05-15 13:13:00

Podziel się

Recenzje (15)

Średnia ocen

1.6

Recenzje użytkowników

pkt
Użytkownik niezalogowany
3.0
08.07.2014
Co do pań w okienkach to wydawały się wszystkie miłe, jednak... 3 i pół godziny od momentu pobrania bloczka do podejścia do okienka!! Trzy i pół godziny oczekiwania by złożyć papiery to raczej przesada, tym bardziej że tłoczno nie było (sporo wolnych krzeseł). Zauważyłem, że szybko funkcjonowały okienka z odbiorem dokumentów, jednak "dział" Dowody Rejestracyjne to istna masakra, szło w ślimaczym tempie. Rozumiem; trzeba sprawdzać składaną przez petentów dokumentację co wymaga i czasu i skupienia, a to wydłuża czas oczekiwania. Jednak można by pomyśleć nad przekierowaniem ruchu petentów do innych, wolnych okienek bo takowe były. Skoro najwięcej ludzi jest w związku z ogólopojętą rejestracją to kierownik powinien tam skierować więcej pracowników do obsługi. Klimatyzacja za to działa rewelacyjnie :)
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
29.05.2014
Porażka, mam wrażenie, że gdyby płacono tym paniom za załatwione sprawy, to może były by bardziej pomocne i się trochę douczyły, , no ale one tak ludziom mącą w papierach, gubią dokumenty, odsyłają po dziesięć razy, tylko dlatego żeby było ze ich tam tyle potrzebne. W innych Urzędach komunikacji sie z nich śmieją, że tak nie ogarniają swojej pracy.
pkt
Użytkownik niezalogowany
4.0
15.05.2014
Ja byłem na WK dnia 30.04.14 w okienku nr 8. Miałem do czynienia z przemiłą Panią, która poczekała nawet aż skoczę do najbliższego bankomatu w str. -wy (prawo przed światłami). Sprawę załatwiłem łącznie z oczekiwaniem w 1h. Niestety nie pamiętam nazwiska, ale pozdrawiam serdecznie w.w. Panią. 14.05 dostałem smsa z informacją o odbiorze dowodu. Jak dla mnie wszystko poszło bomba. Aha, brak bankomatu w placówce i brak możliwości płacenia kartą, brak jakiejlkowiek informacji przed podejściem do okienka uważam za kompletne średniowiecze.
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
13.05.2014
Skończcie wreszcie ludzie wciąż krytykować, nauczyliście się tylko narzekać i obrabiać kogo się da i przyklejać niestworzone łaty. Wypadałoby najlepiej zacząć od siebie.
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
09.05.2014
jestem w polsce w wielu wydziałach ale takiego jeszcze nie widziałem totalny burdel cyborgi-kerownik chodzi nic nie robi te babska głupie nie znają się na niczym utrudniają pod każdym względem-chory klimat -do wymiany kierownictwo...żenada......splunąć na ten wydział...w kasie oplata jak na poczcie.chore.....i to za nasze pieniądze....każdy traktowany z góry jak złodziej i oszust...........
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
01.05.2014
te panie powinny mienić prace bo sie do niej nie nadają to co w Krakowie wystarczy tu jest za mało niestety musze często kożystac z usług tego urzędu nic się od paru lat nie zmieniło a kierownik ma mniej do powiedzenia niż pracownik
pkt
Użytkownik niezalogowany
5.0
09.04.2014
A ja dzisiaj (9 kwietnia 2014) bylem bardzo zadowolony i mile zaskoczony, bo po opiniach spodziewalem sie najgroszego a bylo bardzo dobrze. Mila pani na wejsciu (o 7:30) rozdala wszystkim formularze wnioskow o rejestracje. Potem doradzila mi, co zrobic, bo nie mialem waznego ubezpieczenia (musialem jechac uzupelnic), potem mnie przyjela bez kolejki i zalatwila rejestracje eksperesowo (10 min) bo sie spieszylem... Za dzisiejszy dzien daje piatke z plusem. Janusz
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.04.2014
Też ostatnio nie udało mi się zarejestrować motocykla bo nie miałem tablicy rejestracyjnej. Jak powiedziałem Pani, że i tak zostaje ta sama skoro pojazd jest z tego samego powiatu, to Pani stwierdziła że i tak musi tablicę "zalegalizować". Jak zapytałem co znaczy to poważne słowo "ZALEGALIZOWAĆ" - bo powiedziała to jakby co najmniej musiała ustawić kurs rakiety międzykontynentalnej, stwierdziła że musi nakleić mała naklejkę na niej.....Kiedy zapytałem czy nie mogę po prostu wziąć tej naklejki i samemu to zrobić - byłem pewny że powinienem dać radę z tak zaawansowanym przedsięwzięciem - Pani stwierdziła że nie...... Tak więc vivat polska biurokracja...nie dziwię się ani jednej osobie która wyjeżdża z tego socjalistycznego (k)raju....
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.03.2014
Masakra w tym Urzedzie!!!
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.03.2014
witam Urząd na Wegrzcach już sam chce być mądrzejszy od siebie załatwienie tam spraw prostych graniczy z cudem. Pani w okienku jak dostanie dokumenty to sama już szleje ze szczescia i na wszelki wypadek wolała by nie zarejestrowac pojazdu bo tak jej sie wydaję!! Totalna żenada i brak kogoś kto by wobec tych Pań wyciągnął jakie kolwiek konsekfenkcje Lepiej zmienic adres zamieszkania niz co kolwiek załatwic w osławionym urzedzie Węgrzce koło Krakowa
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
23.02.2014
nie mogę zrozumieć dlaczego w staroście w Węgrzcach załatwianie jakich kolwiek spraw tak długo trwa, w innych urzendach parenaście minut a w w/w starostwie kilka godzin
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.02.2014
Ciekawe ponownie serwer w Węgrzcach nie odpowiada? czyżby został uszkodzony czy nie włączony? Może mają coś do ukrycia?
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.07.2013
załatwienie sprawy rejestracji pojazdu w tym urzędzie przyprawia o ból głowy-dosłownie,od godziny 9:10 do 14:30czekałam z numerem 74, panie pracują jakby za karę,ludzi tłum każdy widzi jak się to odbywa ale nikt się nie odezwie ,jeden nie wytrzymał to policja go wyprowadziła,pani z dzieckiem(maleńkim)została oddelegowana od okienka(do którego nie zgłosił się wywoływany numer -pewnie ktoś zrezygnował)na swoje miejsce w kolejce bo nie miała kolejnego tylko dalszy numerek,na załatwienie sprawy czekasz jak za komuny albo nawet gorzej,fatalna obsługa petenta jak ktoś musi załatwic sprawę akurat w tym oddziale to nie ma wyjścia osobiście nie polecam,szkoda zdrowia
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
07.06.2013
Dodam od siebie, że WKS załatwił dziś 98 bloczków A czyli dot. rejestracji. Przy piętnastu okienkach i czwórce urzędniczek plotkujących w korytarzu przez ponad godzinę rezultat jest żałosny. Zamiast pracować nerwowe spoglądanie na zegarki...
pkt
Użytkownik niezalogowany
1.0
24.04.2013
Powyższy wpis - idealnie oddaje pracę tamtejszej "ekipy" Po 1,5 godziny dzwonienia 12 259 34 00 wew 410 ; 432 do wydziału komunikacji - cisza. Klęska dobrobytu i zapracowania - chyba tak ponieważ 410 jest ciągle, nieustająco i wciąż zajęty, 432 "nkto nie jest w doma". Próby podejmowane w godzinach 13,30-15,00. Proszę wybaczyć anonim ale niestety jestem skazany na to miejsce - a ekipa jak z 80-tych lat.