Spółdzielnia Mieszkaniowa w Przysusze zapewnia
kompleksowe zarządzanie nieruchomościami. Do jej obowiązków należy weryfikacja stanu prawnego i zgodności stanu ewidencyjnego ze stanem faktycznym nieruchomości, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej nieruchomości oraz przygotowywanie materiałów sprawozdawczych dla zarządu wspólnoty, oraz właścicieli lokali.
Ponadto do zadań spółdzielni należy:
- zlecanie okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących wyposażenie nieruchomości,
- zlecanie bieżących napraw/konserwacji infrastruktury technicznej i budowlanej,
- prowadzenie ewidencji lokali, w tym między innymi zużycia wody i ciepła,
- prowadzenie ewidencji przychodów, kosztów i rozliczeń z właścicielami, usługodawcami oraz dostawcami mediów,
- sporządzanie sprawozdań finansowych i planów remontowych oraz raportowanie ich wykonania,
- kontrola utrzymania czystości,
- korespondencja z właścicielami lokali,
- wiele innych.
Spółdzielni zależy na dobru mieszkańców, dlatego zapewnia szybką reakcję na każde zgłoszenie o jakimś problemie, bądź usterce.
W razie pytań zaprasza do kontaktu.