Dodatkowe dane

1998
Branża:

Polecane oferty

Człuchów, miasto położone nad dwoma jeziorami, w tym Jeziorem Człuchowskim, warto odwiedzić, planuj...
Sępólno Krajeńskie, pl. Wolności 22 i 23
Polonia w Sępólnie Krajeńskim spełnia wymagania każdego gościa, zarówno wielbiciela zgiełku miasta,...
Gdańsk, Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk to jedno z najładniejszych i najciekawszych miast w Polsce. Niezależnie od pory roku odwiedz...

O firmie

Nasz hotel nad morzem to doskonale zlokalizowany ośrodek wypoczynkowy znajdujący się w Dźwirzynie. Zaledwie 80 m od hotelu znajduje się piękna, piaszczysta plaża, a dodatkowego uroku temu miejscu dodaje otoczenie malowniczego lasu sosnowego.

Oferta

Jesteśmy hotelem oferującym 124 komfortowe pokoje oraz apartamenty nad morzem. Swoim Gościom zapewniamy przyjazną atmosferę oraz udany wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku i codziennych problemów. Oferujemy atrakcyjne pakiety pobytowe na długie weekendy oraz wczasy nad morzem dla rodzin, par oraz firm.
Na terenie ośrodka wypoczynkowego znajduje się restauracja Arena i Oranżeria, gdzie hotelowi Goście mogą spróbować wszelkiego rodzaju dań kuchni międzynarodowej.

Wraz z prężnym rozwojem oraz ogromnym zainteresowaniem naszą ofertą, poszerzyliśmy zakres naszych usług o Centrum SPA, które zadowoli nawet najbardziej wymagającego Gościa. Wykonujemy szeroką gamę zabiegów kosmetycznych, w skład których wchodzi m.in. pielęgnacja twarzy i ciała, mezoterapia bezigłowa oraz masaże. Ponadto, dla osób lubiących aktywne spędzanie wakacji zapewniamy zajęcia fitness, basen z sauną i łaźniami, a także akademię nurkowania Depp Blue, która oferuje kursy nurkowania. W szkółce mogą Państwo nauczyć się pływania od podstaw lub poprawić swoją technikę.

Dla najmłodszych Gości naszego hotelu czterogwiazdkowego przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji, takich jak: bezpieczny plac zabaw, kolorowa sala zabaw oraz SPA dla dzieci z profesjonalną opieką.

Klientom biznesowym oferujemy możliwość zorganizowana wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych, szkoleniowych oraz konferencji dla 250 osób. Dysponujemy klimatyzowaną i doskonale wyposażoną salą konferencyjną, systemem tłumaczeń symultanicznych na jednej z sal oraz wypożyczalnię rowerów, pełnowymiarowe kino, kręgle i bilard.

Jesteśmy pewni, że pobyt w naszym hotelu przypadnie do gustu nawet największym pasjonatom luksusu.
Serdecznie zapraszamy.

Kontakt Senator. Hotel

Senator. Hotel, Dźwirzyno

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (4)

Opinie o firmie Senator. Hotel

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

Opinie użytkowników

14.03.2017
Jeśli super miejsce na rodzinny wypoczynek to w Hotelu Senator! Wiele atrakcji zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Położenie Hotelu jest idealne, nad samym morzem, pośród lasu sosnowego Panuje tam cicha, spokój, dyskrecja, dzięki temu można oddać się pełnemu relaksowi. W Okolicy Dzwirzyna znajduje się mnóstwo atrakcyjnych, widokowych szlaków turystycznych rowerowych i pieszych. Znajduję się również Gminne Centrum Sportu i Rekreacji a w nadmorskim lasku znajduję się ścieżka zdrowia. Żona nie mogła oprzeć się Bursztynowemu Spa a dzieci uszczęśliwione kompleksem basenowym oraz kręgielnią. Kuchnia bardzo smaczna, zawsze starannie podane. Obsługa miła i wesoła. Hotel na plus. Warto przybyć do Dzwirzyna!
17.02.2016
Byłam tu w zeszłym roku na majówce. Super sprawa, ze Hotel lezy tak blisko morza i plaży. Dlatego w tym roku znów chcę tu wrócić. Snaidania są tu w formie bufetu, duża różnorodność i super smak. Fajną sprawą był tez grill. Wszystko dobrze zorganizowane i z pomysłowością w takiej chacie. Koleżanka, z która byłam ma dziecko, więc powiem też słowo o tym. Atrakcji dla małych dzieci jest tu multum. Począwszy od warsztatów kulinarnych i warsztatów plastycznych po gry na xboxie. Hotel ma udogodnienia dla dzieci i myślę, że jest właśnie super miejscem na wypady rodzinne. Dla mnie super atrakcja była lokalizacja a cena jak na te warunki nie jest wygórowana.
30.11.2015
Byliśmy w hotelu w zeszłym roku na sylwestra i w tym roku także się wybieramy;)))noclegi bardzo wygodne, ładny duży pokój, sama impreza fajnie zorganizowana. Mamy syna 10 letniego, który też się bez problemu odnalazł ponieważ Hotel zapewnił atrakcje dla dzieci i do rana animator się zajmuje dziećmi, dzięki czemu rodzice mogą dłużej pobalowa. Bardzo dobrej jakości sauny, czysto pachnąco. Zwykle spędzialiśmy sylwestra w górach ale zdecydowaliśmy się, że spróbujemy inaczej, co tu ukrywać także taniej i pobawimy się nad morzem;) plaża od hotelu mieści się kilkadziesiąt metrów. Restauracja podała przepyszne i różnorodne przystawki, dania które fajnie współgrają z alkoholami. No a my lubimy smakować różnych trunków i nowych dań
01.11.2015
Hotel Senator to rewelacyjne miejsce na wypoczynek z dziećmi. Byliśmy całą rodziną na tydzień i do głównych atutów należą: zabiegi Spa na najwyższym poziomie. Cudowne peelingi dla zmęczonej skóry i masaże. Co ciekawe Hotel oferuje tez pakiet dla najmłodszych – córka i syn korzystali z masaży dla dzieci, np. ciepłymi kamieniami, a także córka miała malowane paznokietki. Oczywiście dla dzieci była to rozrywka niezwykła, bo zazwyczaj nie ma w hotelach takich atrakcji. Jedzenie również dostosowane do podniebienia najmłodszych, mnie bardzo smakowało. Dużym atutem jest lokalizacja nad samym morzem, pierwszy raz mieszkaliśmy tak blisko plaży i przyznam, że dużo czasu(większość) spędzaliśmy nad wodą, więc trochę żałuję, że tak niewiele czasu spędziłam w SPA w Hotelu.