Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
05:40 - 19:15
Wt.
05:40 - 19:15
Śr.
05:40 - 19:15
Cz.
05:40 - 19:15
Pt.
05:40 - 19:15
Sb.
05:40 - 17:15
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5262557278
REGON: 017319719
Rok założenia:
2001

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Sprawdzonych, pełnych i dokładnych informacji w zakresie oferowanych przez kolej usług udziela "PKP S.A. Informacja" – punkt w miejscowości Strzelce Opolskie w województwie opolskim.

By skontaktować się z naszym pracownikiem, prosimy dzwonić pod numer 77 461 24 31. Telefonując pod ten numer, mogą być Państwo pewni, że uzyskają jak najpełniejsze informacje między innymi w zakresie: obowiązujących rozkładów jazdy, kupna biletów czy przewozu bagaży.

"PKP S.A. Informacja" ma siedzibę zlokalizowaną w miejscowości Strzelce Opolskie przy ulicy Dworcowa 6. Korespondencję należy wysyłać na kod pocztowy 47-100 Strzelce Opolskie. "PKP S.A. Informacja" figuruje w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 5262557278. Nasz numer identyfikacji REGON to 017319719.

Kontakt

Kontakt PKP S.A. Informacja

PKP S.A. Informacja, Strzelce Opolskie

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (1)

Opinie o firmie PKP S.A. Informacja


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Dorota P.
Dorota P.
1.0
23.07.2019
23.07.19 chcialam uzyskac w Strzelcach Op. kilku informacji dotyczacych polaczenia intercity i rezerwacji. Pani w okienku udawala przez 10 min ze mnie nie widzi i do tego stopnia mnie ignorowala, ze bylam pewna ze ma przerwe. Po 10 min odwazylam sie podejsc ponownie do okienka i ta pania z poprosic o pomoc. Poskutkowalo, z wielka laska i w bardzo nieuprzejmy sposob dostalam odpowiedz, ze przeciez wszystkie informacje znajduja sie na rozkladzie jazdy i mam sobie sama poczytac, a tak wogole to ona musi isc bo ma za 3 min przerwe i zatrzasnela mi okienko przed nosem. Do tej sytuacji nie potrzeba dotakowego komentarza, poza tym ze brak slow. Moze przydaloby sie szkolenie pracownikow na temat obslugi klienta?