Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9512120077
REGON: 015808609
KRS: 0000217207
Rok założenia:
2004

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jestem specjalistą od montażu i serwisu anten telewizyjnych, w tym anten DVB-T 2, a także satelitar...
Zajmujemy się zakładaniem instalacji teletechnicznych oraz telekomunikacyjnych. Obsługujemy klientó...
Lublin, Magierskiego 13, II piętro
Klientom prowadzącym własną działalność gospodarczą oferuję szeroki wybór usług z zakresu telekomun...
Głównym profilem mojej działalności jest dostarczanie Internetu oraz telewizji dla moich klientów. ...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9512120077 została umieszczona firma: "P4 Sp. z o.o.". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 015808609. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000217207.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2004 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wynalazek 1. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-677 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.1803789215686N, 20.9904016078431E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: efaktura@play.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "P4 Sp. z o.o." to Usługi telekomunikacyjne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 319 41 01 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt P4 Sp. z o.o.

P4 Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (5)

Opinie o firmie P4 Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Robert S.
Robert S.
1.0
08.01.2024
Oszuści,Naciągacze,Złodzieje
Dana
Dana
1.0
03.10.2022
Praca konsultantów od pomocy technicznej tragiczna, od tygodnia nie potrafią naprawić tego co sami zepsuli, jestem bez telefonu, a abonament muszę płacić, zero kontaktu z ich przełożonymi. Pomocy
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
11.02.2014
W play 2+2 tj 8 tak liczą na fakturach
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
16.09.2013
Play zdziera z klienta kasę, czy to staly klient, czy dokupywana oferta, tak więc cena ta sama, mają telefony w takich cenach, że Play ma po 49,90 Abonament, a telefon za złotówkę, a PLAY ? Telefony za 130-300 zł w abonamentach po 119 zł, to jest chore, wole aby UKE i UKOKIK nie stali w miejscu i spoglądnęli na zdzierską firmę, która nawet dla stałego klienta NIE MA TANSZYCH OBONAMENTÓW, JAK I WIECEJ GB. Chociaż Zgłoszenia są rozpatrywane od 1 godziny do 7 dni roboczych, czasem po wyslaniu e-maila potrafią oddzwonić by wyjaśnić sprawę, co mnie cieszy. Mają Firmę Windykacyjną KACZMARSKI, gdzie konsultanci krzyczą przez telefon, oskarżają, obrażają, traktują gorzej od bydła i gorzej niż ścierkę czy szmatę do podłogi i też czesto się zdarza że grożą, w moim przypadku tak było, a pisma nic nie dawały, ponieważ KACZMARSKI jak i PLAY NIE MAJĄ WŁAŚCICIELI, A KORESPONDENCJA ZAMIAST DOCHODZIĆ DO KIEROWNIKA CZY ZARZĄDU, TO ODBIERA JĄ ZWYKLY PRACOWNIK CO NIE MA ŻADNEGO POJĘCIA W SWOJEJ PRACY !
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
10.09.2013
Brak poszanowania klienta. Brak kompetencji ze strony konsultantów. Nigdy czegoś nie mogą, lub brak jakichkolwiek możliwości z ich strony. Brak możliwości kontaktu z osobami ,które wogóle coś mogą rozwiązać.Nie istnieje w Polsce punkt obsługi klienta, do którego można się udać i rozwiązać jakąkolwiek reklamacje.Odsyłanie do zgłoszeń telefonicznych,które nigdy nie są rozwiązywane i w odpowiedzi zawsze zakończone.Oczywiście tylko ze strony Play.Terminy rozwiązań tak długie,że przeciągają reklamacje ,aż minie 12 miesięcy ,a następnie odpowiadają ,że minęło 12 miesięcy i sprawę uważają za zamkniętą.Sprawy ,które nie są rozwiązane z winy Play.Ogólnie kpina i szydera z klienta.Podpisuj umowę i płać kliencie abonament i nie oczekuj nic w zamian.Jak coś ci kliencie nie pasuje to zamelduj do gaśnicy bo i tak nic nie załatwisz i nic nie możesz nam zrobić . Tak w skrócie wygląda obsługa klienta po podpisaniu umowy, a chwilą złożenia podpisu klient już jest sprzedany i nic nie jest w stanie zrobić