Millward Brown SMG/KRC. Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej. WarszawaMillward Brown SMG/KRC istnieje od 1990 roku. Rozwój zasobów intelektualnych i logistycznych instytutu zapewnił mu pozycję lidera badań rynku i opinii w Polsce i na całym obszarze Europy Środkowej i Wschodniej.
Priorytetem w działalności badawczej Millward Brown SMG/KRC jest zdobywanie doświadczenia i wiedzy o konsumencie i przekazywanie ich Klientom w taki sposób, aby mogły się one zamienić w sukces marketingowy.
Instytut realizuje badania zarówno za pomocą tradycyjnych i sprawdzonych metod, jak i przy zastosowaniu najnowszych osiągnięć techniki informatycznej.
Będąc jedną z globalnych firm badawczych wiodących w branży, ostatnie trzy dekady poświęciliśmy na zrozumienie konsumentów i udzielanie porad w zakresie komunikacji marketingowej, wartości marki i mediów niektórym z najsłynniejszych światowych marek.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu i wzajemnemu uczeniu się stworzyliśmy rozległą pulę wiedzy marketingowej. Owa wiedza, w połączeniu z głębokim zrozumieniem dzisiejszego krajobrazu marketingowego, pozwala nam oferować skuteczne rozwiązania biznesowe
Oferta: - Zogniskowane Wywiady Grupowe
- Indywidualny Wywiad Pogłębiony
- CAPI
- CATI
- CAWI
- Central Location Test (CLT)
Zogniskowane Wywiady GrupoweZogniskowany Wywiad Grupowy - FGI (z ang. Focus Group Interview) jest jakościową techniką badawczą pozwalającą odsłonić przekonania, upodobania i zwyczaje badanej grupy respondentów niedostępne dla innych technik badawczych. Atmosfera zbudowana podczas wywiadu sprzyja spontanicznym i szczerym odpowiedziom.
Indywidualny Wywiad PogłębionyTechnika stosowana najczęściej w pogłębionych badaniach zmierzających do rekonstrukcji wzorów emocjonalnych i motywacyjnych, modeli decyzji konsumenckiej oraz opinii na tematy drażliwe.
CAPIBadania CAPI (wspomagane komputerowo) realizujemy od 1998 roku - zarówno w laboratoriach Central Location jak i techniką in-home.
CATICATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) - technika stosowana przy realizacji badań ilościowych, polegająca na prowadzeniu wywiadów telefonicznych z wykorzystaniem komputera.
CAWIZadawanie różnych rodzajów pytań, komponowanie layout’ów
Central Location Test (CLT)Badanie jest przeprowadzane w specjalnie do tego przygotowanym pomieszczeniu. Pomieszczenia powinny znajdować się w centralnym punkcie danej miejscowości, gdzie duże jest natężenie ruchu pieszego