Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 18:00
Wt.
09:00 - 18:00
Śr.
09:00 - 18:00
Cz.
09:00 - 18:00
Pt.
09:00 - 18:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5260303763
REGON: 011067731
KRS: 0000021725
Rok założenia:
1990
Branża:

Polecane oferty

Tworzymy unikalne receptury i formuły, które umożliwiają nam wytwarzanie wysokiej jakości produktów...
Specjalizujemy się w prowadzeniu badań społecznych oraz marketingowych. Swoją ofertę kierujemy do o...

Oferta

Millward Brown SMG/KRC. Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej. Warszawa

Millward Brown SMG/KRC istnieje od 1990 roku. Rozwój zasobów intelektualnych i logistycznych instytutu zapewnił mu pozycję lidera badań rynku i opinii w Polsce i na całym obszarze Europy Środkowej i Wschodniej.

Priorytetem w działalności badawczej Millward Brown SMG/KRC jest zdobywanie doświadczenia i wiedzy o konsumencie i przekazywanie ich Klientom w taki sposób, aby mogły się one zamienić w sukces marketingowy.

Instytut realizuje badania zarówno za pomocą tradycyjnych i sprawdzonych metod, jak i przy zastosowaniu najnowszych osiągnięć techniki informatycznej.


Będąc jedną z globalnych firm badawczych wiodących w branży, ostatnie trzy dekady poświęciliśmy na zrozumienie konsumentów i udzielanie porad w zakresie komunikacji marketingowej, wartości marki i mediów niektórym z najsłynniejszych światowych marek.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu i wzajemnemu uczeniu się stworzyliśmy rozległą pulę wiedzy marketingowej. Owa wiedza, w połączeniu z głębokim zrozumieniem dzisiejszego krajobrazu marketingowego, pozwala nam oferować skuteczne rozwiązania biznesowe

Oferta:


  • Zogniskowane Wywiady Grupowe

  • Indywidualny Wywiad Pogłębiony

  • CAPI

  • CATI

  • CAWI

  • Central Location Test (CLT)


Zogniskowane Wywiady Grupowe

Zogniskowany Wywiad Grupowy - FGI (z ang. Focus Group Interview) jest jakościową techniką badawczą pozwalającą odsłonić przekonania, upodobania i zwyczaje badanej grupy respondentów niedostępne dla innych technik badawczych. Atmosfera zbudowana podczas wywiadu sprzyja spontanicznym i szczerym odpowiedziom.

Indywidualny Wywiad Pogłębiony

Technika stosowana najczęściej w pogłębionych badaniach zmierzających do rekonstrukcji wzorów emocjonalnych i motywacyjnych, modeli decyzji konsumenckiej oraz opinii na tematy drażliwe.
CAPI
Badania CAPI (wspomagane komputerowo) realizujemy od 1998 roku - zarówno w laboratoriach Central Location jak i techniką in-home.
CATI
CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) - technika stosowana przy realizacji badań ilościowych, polegająca na prowadzeniu wywiadów telefonicznych z wykorzystaniem komputera.
CAWI
Zadawanie różnych rodzajów pytań, komponowanie layout’ów
Central Location Test (CLT)
Badanie jest przeprowadzane w specjalnie do tego przygotowanym pomieszczeniu. Pomieszczenia powinny znajdować się w centralnym punkcie danej miejscowości, gdzie duże jest natężenie ruchu pieszego

Kontakt

Kontakt Millward Brown SMG/KRC. Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej

Millward Brown SMG/KRC. Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Millward Brown SMG/KRC. Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.