Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6312648429
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zabrze, Galileusza 4 lok. 5, Oś. Kopernik
Tlenoterapia w naszym gabinecie to więcej niż tylko leczenie; to komfort i skuteczność działania, k...
Zabrze, prof. Tatarkiewicza 2a lok. 8
Gabinet terapeutyczny Dobrostan S w Zabrzu stworzyłam celem prowadzenia terapii rodzinnej metodą Us...
W naszym centrum oferujemy kompleksową opiekę nad pacjentami, starając się pomóc w leczeniu różnoro...
Człowiek to byt cielesno-duchowy wyjątkowy pod każdym względem. Gdy cierpi duchowo, ma to wpływ na ...

O firmie

Firma "Yangsheng S.C." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6312648429.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gliwice w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2011 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Daszyńskiego 130 lok. 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 44-100 Gliwice. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.2910289817048N, 18.6393640971036E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: qpwang@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Yangsheng S.C." to Medycyna naturalna.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 501 804 897 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Yangsheng S.C.

Yangsheng S.C., Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Yangsheng S.C.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.