Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5221064389
REGON: 010955406
Rok założenia:
1995
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głónym przedmiotem działalności naszej firmy jest profesjonalna regeneracja filtrów DPF/FAP oraz ka...
Warszawa, Drzeworytników 99
Wysoka jakość, atrakcyjne ceny i fachowa pomoc. Tym wyróżnia się oferta rozwiązań filtracyjnych prz...
Łódź, Tylna 8 lok. 20
W naszej bogatej ofercie główną pozycję zajmują materiały i wyroby do filtracji i wentylacji. Dzięk...
Firmę Aqua Munda w Olsztynie prowadzimy celem dostarczania systemów umożliwiających filtrowanie i z...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "West Marketing. Narczyk M." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5221064389. Numer REGON firmy to: 010955406.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 1995 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Zagłoby 9 lok. 94. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 02-495 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1933809429197N, 20.8702349631754E. Firma "West Marketing. Narczyk M." prowadzi swoją działalność w branży Filtry.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 22 662 23 81.

Kontakt

Kontakt West Marketing. Narczyk M.

West Marketing. Narczyk M., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie West Marketing. Narczyk M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.