Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7851647082
REGON: 301663101
Rok założenia:
2011
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Do utrzymania zdrowego narządu wzroku niezbędne jest jego regularne badanie. Zakład optyczny Platin...
Badania komputerowe pozwolą zidentyfikować wszelkie wady wzroku. Nasi specjaliści pomogą dobrać odp...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie kompleksowych usług związanych z optyką. Posi...
Problemy z widzeniem przeszkadzają w pracy, podczas jazdy samochodem, a także w czasie wolnym. Ból,...

O firmie

Firma "Vision Prestige Joanna Wróblewska-burzyńska" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7851647082. Firma ma numer REGON: 301663101.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Śrem w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Reja 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 63-100 Śrem. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.0842539814321N, 17.0221669908546E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: visionprestige@onet.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Vision Prestige Joanna Wróblewska-burzyńska" to Optycy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Vision Prestige Joanna Wróblewska-burzyńska

Vision Prestige Joanna Wróblewska-burzyńska, Śrem

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Vision Prestige Joanna Wróblewska-burzyńska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.