Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8862604042
REGON: 022362565
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przedsiębiorstwo Symbol posiada wieloletnie doświadczenie w branży w zakresie obróbki tworzyw sztuc...
Oświęcim, Paździory 20
Stale szkolimy się, aby jak najlepiej odpowiadać Państwa potrzebom. Posiadamy 10-letnie doświadczen...
Nasze technologie pozwalają nam na wyrób doskonałej jakości produktów z tworzyw sztucznych. Dysponu...
Głównym obszarem naszej działalności jest produkcja elementów z tworzyw sztucznych na indywidualne ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Virgo. Kamiński M." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8862604042. Numer REGON firmy to: 022362565.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wałbrzych w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2014 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kasztelańska 40 lok. 21. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 58-316 Wałbrzych. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.8206054N, 16.2736948E. Branża Obróbka tworzyw sztucznych to dziedzina, w której firma "Virgo. Kamiński M." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 502 409 921 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Virgo. Kamiński M.

Virgo. Kamiński M., Wałbrzych

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Virgo. Kamiński M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.