Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Zarządzaj stroną tej firmy O firmie
"Urząd Miasta" działa w miejscowości Lubartów zajmuje się przede wszystkim sprawami obywatelskimi, do których należy szeroko pojęta obsługa mieszkańców, geodezja, nieruchomości, a także gospodarka komunalna, drogownictwo, działalność gospodarcza oraz sport i edukacja. W tym miejscu wydawane są takie dokumenty jak dowód osobisty, rejestracje pojazdów czy meldunki. Do obowiązków urzędnika należy wydawanie odpisów aktów zgonów, ślubów, urodzin i innych, jeśli tego życzy sobie interesant. W skład urzędu wchodzą wydziały i poszczególne komórki organizacyjne.
"Urząd Miasta" jest usytuowany w miejscowości Lubartów. Siedziba zlokalizowana jest na Jana Pawła II 12. Do kontaktu korespondencyjnego niezbędny jest kod pocztowy: 21-100 Lubartów. Leży to w województwie lubelskim, powiat lubartowski, gmina Lubartów. "Urząd Miasta" posługuje się numerem NIP: 7141001583 w krajowym rejestrze gospodarczym. Urząd posługuje się numerem REGON: 000524111.
Wszystkie informacje dostępne są pod numerem telefonu: 81 855 25 86. Godziny przyjęć urzędu to: Pn.-Pt.: 07:30-15:30.
Kontakt Urząd Miasta