Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5732296847
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od 2003 roku zaopatrujemy salony fryzjerskie w niezbędne kosmetyki oraz sprzęt. Przez cały okres sw...
Założenie własnego salonu fryzjerskiego może być kosztowne, a jednym ze sposobów na obniżenie koszt...
Nasz asortyment obejmuje nie tylko kosmetyki najwyższej jakości do pielęgnacji włosów, ale również ...
Oferta naszej hurtowni to przede wszystkim szeroki wybór zarówno kosmetyków, jak i sprzętu przydatn...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Twojewlosy.pl. Sklep fryzjerski" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5732296847.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Częstochowa w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2005. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jasnogórska 38. Kod pocztowy do korespondencji to: 42-200 Częstochowa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.81542N, 19.11475E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: sklep@twojewlosy.pl. Firma "Twojewlosy.pl. Sklep fryzjerski" prowadzi swoją działalność w branży Wyposażenie salonów fryzjerskich.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 505 301 402 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Twojewlosy.pl. Sklep fryzjerski

Twojewlosy.pl. Sklep fryzjerski, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Twojewlosy.pl. Sklep fryzjerski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.