Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7532205657
REGON: 160178283
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Znalezienie idealnego smaku w świecie liquidów i tytoniu może być trudne, ale z pomocą naszego skle...
Odkrywając różnorodność konopi, nie można przejść obojętnie obok tego, co oferuje nasz sklep. Jeste...
Oferowane przez nas zamienniki do drukarek i innych urządzeń są wielokrotnie tańsze niż oryginalne ...

O firmie

Firma "Tomat Timp. Sprzedaż internetowa. Mateja T." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7532205657. Numer REGON firmy to: 160178283.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Nysa w województwie opolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2008. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: os. Podzamcze Sektor A 7 lok. 10. Korespondencyjny kod pocztowy to: 48-300 Nysa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.4740976470588N, 17.3342536078431E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: tomattimp@tomattimp.pl. Przedsiębiorstwo "Tomat Timp. Sprzedaż internetowa. Mateja T." działa od lat w branży Handel i sklepy internetowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 666 818 199.

Kontakt

Kontakt Tomat Timp. Sprzedaż internetowa. Mateja T.

Tomat Timp. Sprzedaż internetowa. Mateja T., Nysa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Tomat Timp. Sprzedaż internetowa. Mateja T.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.