Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7551657001
REGON: 160078015
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszej ofercie znajdziecie mnogość doskonałych produktów koniecznych dla efektywnego działania ka...
Bytom, Strzelców Bytomskich 161 lok. 1
Zachęcam do odwiedzenia sklepu sieci Żabka! Gwarantuję miłą obsługę, pomoc w wyborze produktów i sz...
Jesteśmy założycielami sklepu stacjonarnego PLIT, w którym nasi Klienci znajdą szeroki wybór produk...
AGROS Hudyka w Sędziszowie to sklep o powierzchni 800 metrów kwadratowych. Rolnictwo zaopatrujemy w...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Sylwia Mandala "Twój Styl"" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7551657001. Firma ma numer REGON: 160078015.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Biała w województwie opolskim. Działa na rynku od 2006 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Armii Ludowej 1 lok. U2. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 48-210 Biała. Kompletne współrzędne GPS to: 50.3860357478783N, 17.6602947156024E. Firma "Sylwia Mandala "Twój Styl"" prowadzi swoją działalność w branży Sklepy wielobranżowe.

Sklep oferuje szeroką gamę najlepszej jakości produktów w przystępnych cenach. Personel sklepu zapewnia obsługę wszystkich Klientów na wysokim poziomie, co sprawia, iż zakupy w sklepie są szybkie, łatwe i przyjemne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Sylwia Mandala "Twój Styl"

Sylwia Mandala "Twój Styl", Biała

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Sylwia Mandala "Twój Styl"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.