Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6040081864
REGON: 369563183
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jesteśmy profesjonalnym producentem biżuterii. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na utworzeni...
Hurtownia Kris to znane i cenione miejsce, gdzie różnorodność asortymentu przeplata się z dbałością...
Kraśnik, Przechodnia 6 lok. 11,7
Stawiamy na różnorodność, dlatego oferta naszej hurtowni jest tak rozbudowana. Biżuteria to świetny...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Studio Magic 21 Emilia Althoff" w rejestrze gospodarczym to: 6040081864. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 369563183.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Gdańsk w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2018. Przedsiębiorstwo znajduje się na Hausbrandta 34 lok. 39. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 80-126 Gdańsk. Kompletne współrzędne GPS to: 54.3480555152767N, 18.5836098063906E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: emi.althoff.21@gmail.com. Branża Hurtownie i producenci biżuterii to dziedzina, w której firma "Studio Magic 21 Emilia Althoff" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 692 438 444.

Kontakt

Kontakt Studio Magic 21 Emilia Althoff

Studio Magic 21 Emilia Althoff, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Studio Magic 21 Emilia Althoff


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.