Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8862981721
REGON: 022281418
KRS: 0000482535
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Prowadzimy działania na rzecz środowiska naturalnego, zajmujemy się skupem tworzyw sztucznych oraz ...
Firma Klaudia zajmuje się skupem surowców wtórnych. Mamy duże doświadczenie. Działamy na rynku od d...
Jesteśmy firmą z bogatą historią, działającą już od 1994 roku w dziedzinie recyklingu metali koloro...
Głównym przedmiotem działalności firmy Korporacja MSK jest odbiór oraz skup surowców wtórnych. W na...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Smart Group Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8862981721. Firma ma numer REGON: 022281418. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000482535.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wałbrzych w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2013 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Słowackiego 6 lok. 4. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 58-300 Wałbrzych. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.7682761N, 16.2800011E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: sekretariat@noyantapan.com.pl. "Smart Group Sp. z o.o." to firma działająca w branży Skup, sprzedaż surowców wtórnych.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Smart Group Sp. z o.o.

Smart Group Sp. z o.o., Wałbrzych

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Smart Group Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.