Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 21:00
Wt.
09:00 - 21:00
Śr.
09:00 - 21:00
Cz.
09:00 - 21:00
Pt.
09:00 - 21:00
Sb.
09:00 - 21:00
Nd.
09:00 - 20:00
Dane rejestrowe:
NIP: 5512269794
REGON: 357658823
Rok założenia:
1964

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Stojąca lub siedząca praca to duże obciążenie dla stóp, a nieodpowiednie buty mogą powodować deform...
Przecinek to stoisko z obuwiem znajdujące się we wrocławskim centrum handlowym Arena. U nas kupicie...
Od wielu lat sukcesywnie prowadzimy sklep obuwniczy, w którym zajmujemy się sprzedażą markowego dam...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Ryłko. Salon obuwniczy" w rejestrze gospodarczym to: 5512269794. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 357658823.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Rumia w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1964. Przedsiębiorstwo znajduje się na Grunwaldzka 108. Korespondencyjny kod pocztowy to: 84-230 Rumia. Kompletne współrzędne GPS to: 54.58398N, 18.36486E. Branża, w której specjalizuje się firma "Ryłko. Salon obuwniczy" to Sklepy obuwnicze.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 58 771 48 46. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Sb.: 09:00-21:00; Nd.: 09:00-20:00.

Kontakt

Kontakt Ryłko. Salon obuwniczy

Ryłko. Salon obuwniczy, Rumia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ryłko. Salon obuwniczy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.