Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7121242674
REGON: 430006857
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Dysponujemy akcesoriami dla jeźdźców i koni, a także artykułami związanymi z pielęgnacją i żywienie...
Głównie zajmujemy się sprzedażą artykułów jeździeckich różnego rodzaju. Posiadamy w swojej ofercie ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Romar-Handel Art.Przemysłowymi i Sportowymi Marek Rafalski" w rejestrze gospodarczym to: 7121242674. Firma ma numer REGON: 430006857.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2000. Przedsiębiorstwo znajduje się na Ewangelicka 8 lok. 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-075 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.2276100989531N, 22.5408839199579E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: zoologia.jezdzieckie@gmail.com. Branża Artykuły jeździeckie to dziedzina, w której firma "Romar-Handel Art.Przemysłowymi i Sportowymi Marek Rafalski" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 81 534 91 53.

Kontakt

Kontakt Romar-Handel Art.Przemysłowymi i Sportowymi Marek Rafalski

Romar-Handel Art.Przemysłowymi i Sportowymi Marek Rafalski, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Romar-Handel Art.Przemysłowymi i Sportowymi Marek Rafalski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.