Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7532029456
REGON: 160063976
Rok założenia:
2006
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się medycyną alternatywną. Przeprowadzamy zabiegi z zakresu refleksoterapii. Stosujemy te...
Zapraszamy do naszego ośrodka, w którym dbamy o dobre samopoczucie, zdrowie oraz wygląd naszych goś...
Gabinet Masażu Respiro powstał między innymi z myślą o potrzebach osób po mastektomii, po operacji ...
Posiadam wieloletnie doświadczenie jako fizjoterapeutka i rehabilitantka. Zajmuję się kompleksowym ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Reh-Mart. Przybylska M." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7532029456. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 160063976.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Ligota Prószkowska w województwie opolskim. Działa na rynku od 2006 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Aleja 7. Kod pocztowy do korespondencji to: 48-370 Ligota Prószkowska. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.550060560881N, 17.8370756625845E. Branża Rehabilitacja to dziedzina, w której firma "Reh-Mart. Przybylska M." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 698 570 147.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Reh-Mart. Przybylska M.

Reh-Mart. Przybylska M., Ligota Prószkowska

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Reh-Mart. Przybylska M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.