Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8952205009
REGON: 38310695400000
KRS: 0000781940
Rok założenia:
2019
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferujemy kompleksowe usługi elektroenergetyczne. W naszym biurze projektowym powstaje dokumentacja...
Kalisz, św. Michała 15
Obszar naszej działalności to teren miasta Kalisza, powiatu kaliskiego, okolicznych miast i powiató...
Poznań, Jana Henryka Dąbrowskiego 75 lok. 91
Spółka pochwalić się może kompleksową obsługą energetyczną. Po wykonaniu planu przechodzi do jego r...
Polontex S.A. Oddział Energetyczny zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej oraz doradztwem w zak...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Prime Management II Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 8952205009. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 38310695400000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000781940.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Długosza 42-46. Korespondencyjny kod pocztowy to: 51-162 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.1341138N, 17.0632412E. Branża, w której specjalizuje się firma "Prime Management II Sp. z o.o." to Energetyka.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Prime Management II Sp. z o.o.

Prime Management II Sp. z o.o., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Prime Management II Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.