Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8471552878
REGON: 386080126
Rok założenia:
2020
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności naszego ośrodka Profesja jest organizacja profesjonalnych kursów i sz...
Białystok, Dąbrowskiego 28 lok. 29
Chemia to przedmiot, który sprawia wielu osobom problemy na poziomie licealnym. Dobre oceny z chemi...
Centrum Kompetencji Zawodowych Moja Droga to miejsce, w którym nasi Klienci mogą umówić się na bada...
Suwałki, Waryńskiego 41a
W dzisiejszych czasach, umiejętności związane z obsługą maszyn oraz spawalnictwem są niezwykle pożą...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Podlaskie Centrum Psychoterapii Mgr Aneta Lempart" w rejestrze gospodarczym to: 8471552878. Firma ma numer REGON: 386080126.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Nowodworce w województwie podlaskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Przedsiębiorstwo znajduje się na Storczykowa 97. Kod pocztowy do korespondencji to: 16-010 Nowodworce. Kompletne współrzędne GPS to: 53.180681757154N, 23.2258710813633E. Branża Szkolenia i kursy to dziedzina, w której firma "Podlaskie Centrum Psychoterapii Mgr Aneta Lempart" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Podlaskie Centrum Psychoterapii Mgr Aneta Lempart

Podlaskie Centrum Psychoterapii Mgr Aneta Lempart, Nowodworce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Podlaskie Centrum Psychoterapii Mgr Aneta Lempart


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.