Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7661833120
REGON: 300521764
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferujemy kompleksową pielęgnację, bazując na konsultacjach, które pozwalają nam dokładnie określić...
Firma Beauty Angels swoją ofertę kieruje do osób prywatnych, a także do salonów działających w bran...
W naszej ofercie sprzedaży znaleźć można między innymi kosmetyki fryzjerskie. Mamy spory wybór szam...
Działamy z myślą o pomocy w rozwoju wielu gabinetów kosmetycznych, SPA i gabinetów medycyny estetyc...

O firmie

Firma "Phu Timo Michał Marchlewski " figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7661833120. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 300521764.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wągrowiec w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kolejowa 2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-100 Wągrowiec. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.80828N, 17.20458E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@profryzjer.pl. Przedsiębiorstwo "Phu Timo Michał Marchlewski " działa od lat w branży Wyposażenie salonów kosmetycznych.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 67 268 14 30.

Kontakt

Kontakt Phu Timo Michał Marchlewski

Phu Timo Michał Marchlewski , Wągrowiec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Phu Timo Michał Marchlewski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.