Premium to wizytówka z wyróżnieniem w wynikach wyszukiwania z maksymalnie
90 słowami kluczowymi, jakie najczęściej wpisują użytkownicy pkt.pl, gdy szukają oferowanych w danej branży produktów i usług.
W ramach Wizytówki Premium prezentowane są:
- Logo firmy
- Slogan reklamowy
- Lokalizacja firmy na interaktywnej mapie
- Dane kontaktowe, godziny otwarcia, adres firmowej strony WWW, wtyczki do Social Media
- Duża grafika panoramiczna
- Zdjęcie firmy oraz galeria max. 50 zdjęć
- Multimedialny baner reklamowy prowadzący do strony firmowej WWW
- Informacje o firmie z certyfikatami i dyplomami
- Prezentacja oferty wraz z materiałami do pobrania (załączniki - np. cenniki, ulotki reklamowe)
- Dodatkowe linki do stron WWW
- Pokazy filmów z YouTube
- Marki i specjalizacje wraz z załącznikami
W ofercie firmy wymień konkretne produkty i usługi, zwłaszcza cieszące się największą popularności wśród stałych odbiorców. To podstawowe informacje, jakich szukają potencjalni nowi klienci, którzy są już zdecydowani na zakupy. Warto zaprosić ich do swojej firmy poprzez opis dodatkowych udogodnień i świadczeń takich jak przykładowo: gwarancje, bezpłatna dostawa, całodobowy serwis, pełna obsługa, realizacja nietypowych zamówień.
Pamiętaj - logo, marki, specjalizacje, rekomendacje, specjalne warunki dla klientów -
tym warto się wyróżnić i zachęcić potencjalnych klientów do kontaktu. Logo firmy to renoma, tradycja, zaufanie. Za tym znakiem kryje się profesjonalizm, doświadczenie, bezpieczeństwo. Obraz wzbudza skojarzenia oraz emocje, więc warto to wykorzystać w wizytówce firmowej.
Dodatkowo istnieje
możliwość wzbogacenia wizytówki o zdjęcia i opisy produktów lub usług z ich udostępnieniem na
Marketplace pkt.pl.