Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7543157867
REGON: 36836060900000
KRS: 0000696903
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...
Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Oftex Polska Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7543157867. Numer REGON firmy to: 36836060900000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000696903.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Opole w województwie opolskim. Działa na rynku od 2017 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Niemodlińska 19 lok. 33. Kod pocztowy do korespondencji to: 45-710 Opole. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.6666049607843N, 17.9043326666667E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: oftexpolska@o2.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Oftex Polska Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Oftex Polska Sp. z o.o.

Oftex Polska Sp. z o.o., Opole

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Oftex Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.