Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5213666263
REGON: 14710297900000
KRS: 0000498956
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności firmy CH Sadyba Best Mall jest sprzedaż bielizny pościelowej. W na...
Na rzecz zakładów krawieckich i szwalni z całego kraju świadczymy usługę pikowania tkanin. Wykonuje...
Specjalnością firmy Vermont jest hurtowa sprzedaż tkanin i akcesoriów kaletniczych. W naszej oferci...
Łódź, Prezydenta Gabriela Narutowicza 40 lok. 1
Etykiety i metki do odzieży to niewielkie, a jednak niezwykle istotne elementy, które pełnią nie ty...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Northring Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5213666263. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 14710297900000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000498956.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2014 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Domaniewska 47 lok. 10. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-672 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.182914N, 20.9930968E. Firma "Northring Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Tkaniny i artykuły tekstylne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Northring Sp. z o.o.

Northring Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Northring Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.