Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8992777083
REGON: 362990189
KRS: 0000583939
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Szkolenia BHP i PPOŻ są obowiązkowe zarówno dla nowych, jak i stałych pracowników, ale również kadr...
Nasze usługi w zakresie doradztwa strategicznego obejmują głównie: - audyty biznesowe, - analizy st...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Naukowe Towarzystwo Organizacji I Zarządzania" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8992777083. Firma ma numer REGON: 362990189. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000583939.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Hubska 49 lok. 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 50-501 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.0916239N, 17.043264E. Firma "Naukowe Towarzystwo Organizacji I Zarządzania" prowadzi swoją działalność w branży Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 607 104 354.

Kontakt

Kontakt Naukowe Towarzystwo Organizacji I Zarządzania

Naukowe Towarzystwo Organizacji I Zarządzania, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Naukowe Towarzystwo Organizacji I Zarządzania


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.