Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8132776368
REGON: 180088564
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Rozpoczęliśmy naszą działalność w 2010 roku. Prowadzimy agencję reklamową. Naszym Klientom oferujem...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Multima Marcin Drozd" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8132776368. Firma ma numer REGON: 180088564.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Rzeszów w województwie podkarpackim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2006 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Boya-Żeleńskiego 23. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 35-105 Rzeszów. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0241446764838N, 21.9777799057405E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@multima.pl. "Multima Marcin Drozd" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 535 193 830 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Multima Marcin Drozd

Multima Marcin Drozd, Rzeszów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Multima Marcin Drozd


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.