Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5242650566
REGON: 14146818800000
KRS: 0000308261
Rok założenia:
2008
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Radzymin, Stary Rynek 25 lok. 1
Green Pixel to profesjonalne studio fotograficzno-graficzne, które od lat z powodzeniem działa na r...
Stare Babice, gen. T. Kutrzeby 44A
Od ponad 20 lat w drukarni Jantar dbamy o najwyższą jakość druku. Współpracujemy z setkami firm i i...
Szybkie i dokładne drukowanie to podstawa oferty, którą przygotowaliśmy w Copio. W drukarni ekspres...
Jesteśmy ekspertami w dziedzinie poligrafii i oferujemy kompleksowe rozwiązania, które sprawią, że ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma ""MMI GROUP" Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5242650566. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 14146818800000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000308261.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2008 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kamykowa 39. Kod pocztowy do korespondencji to: 03-289 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.3153049N, 21.0430439E. Branża, w której specjalizuje się firma ""MMI GROUP" Sp. z o.o." to Drukarnie.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt "MMI GROUP" Sp. z o.o.

"MMI GROUP" Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "MMI GROUP" Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.