Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7781012101
REGON: 630281439
Rok założenia:
1994
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest udzielanie doradztwa prawnego, a także pomocy w różnego r...
W kancelarii radcy prawnego Wojciecha Wojciechowskiego specjalizujemy się w udzielaniu porad prawny...
Nasza kancelaria stoi otworem dla wszystkich tych, którzy poszukują pomocy prawnej. Pracujemy od wi...
Szamotuły, Kazimierza Wielkiego 4
Paweł Popko jest radcą prawnym prowadzącym kancelarię w Szamotułach. W zakresie prawa cywilnego ofe...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7781012101 została umieszczona firma: "Mirosława Preisler-Chwalisz-Kancelaria Radcy Prawnego". Firma ma numer REGON: 630281439.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1994 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Arystofanesa 15. Kod pocztowy do korespondencji to: 60-461 Poznań. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4453089024553N, 16.8754904160369E. Przedsiębiorstwo "Mirosława Preisler-Chwalisz-Kancelaria Radcy Prawnego" działa od lat w branży Radcy prawni.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Mirosława Preisler-Chwalisz-Kancelaria Radcy Prawnego

Mirosława Preisler-Chwalisz-Kancelaria Radcy Prawnego, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mirosława Preisler-Chwalisz-Kancelaria Radcy Prawnego


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.