Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9292030170
REGON: 38536555900000
KRS: 0000825143
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Aeroklub Ziemi Lubuskiej to idealne miejsce dla każdego fanatyka lotnictwa. Tutaj każdy może znaleź...
Nasz klub otwarty jest dla każdego - od osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w nauce zasad i t...
Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Przede wszystkim zajmujemy się prowadzeniem stadniny koni. W jej ramach pielęgnujemy wiele koni ora...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mirofencer Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9292030170. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 38536555900000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000825143.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Zielona Góra w województwie lubuskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2020 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jagiellonki 7E lok. 9. Kod pocztowy do korespondencji to: 65-155 Zielona Góra. Kompletne współrzędne GPS to: 51.9559209041668N, 15.4936200593024E. Branża Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne to dziedzina, w której firma "Mirofencer Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Mirofencer Sp. z o.o.

Mirofencer Sp. z o.o., Zielona Góra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mirofencer Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.