Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6312565034
REGON: 384238126
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Katowice, Jaworowa 58 lok. 1
Jako doświadczona fotograf jestem w stanie spełniać oczekiwania zarówno klientów indywidualnych, ja...
Jako właścicielka studia fotograficznego Foto Patka zachęcam do współpracy głównie osoby prywatne, ...
Sosnowiec, Warszawska 3 lok. 11, (pasaż pod dworcem PKP)
Wieloletnie doświadczenie w branży fotograficznej oraz działanie według najwyższych światowych stan...
Strzelce Opolskie, pl. Żeromskiego 5
Ofertę wynajmu fotobudki kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zamówieni...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mirai Foto Mirosław Pręda" w rejestrze gospodarczym to: 6312565034. Numer REGON firmy to: 384238126.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gliwice w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Przedsiębiorstwo znajduje się na ks. Strzody 2 lok. 12. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-100 Gliwice. Kompletne współrzędne GPS to: 50.2992306116338N, 18.6535802224002E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mirai.fotografia@gmail.com. Branża Usługi fotograficzne to dziedzina, w której firma "Mirai Foto Mirosław Pręda" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Mirai Foto Mirosław Pręda

Mirai Foto Mirosław Pręda, Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mirai Foto Mirosław Pręda


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.