Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
07:30 - 15:30
Wt.
07:30 - 15:30
Śr.
07:30 - 15:30
Cz.
07:30 - 15:30
Pt.
07:30 - 15:30
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 7821017519
REGON: 630613367
Rok założenia:
1991

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w organizacji, porządkowaniu oraz opracowywaniu akt w archiwach zakładowych, w o...
W każdej firmie potrzebny jest swobodny dostęp do informacji i dokumentów. Nie od dziś wiadomo jedn...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mikrofilm-Center. Chojnacki A." w rejestrze gospodarczym to: 7821017519. Firma ma numer REGON: 630613367.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Złotniki w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 1991 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Krzemowa 1. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-002 Złotniki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4871843137255N, 16.8492041568627E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@mikrofilm.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Mikrofilm-Center. Chojnacki A." to Usługi i produkty do archiwizacji.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 61 665 82 82 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 07:30-15:30.

Kontakt

Kontakt Mikrofilm-Center. Chojnacki A.

Mikrofilm-Center. Chojnacki A., Złotniki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mikrofilm-Center. Chojnacki A.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.