Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
07:30 - 15:30
Wt.
07:30 - 16:00
Śr.
07:30 - 15:30
Cz.
07:30 - 15:30
Pt.
07:30 - 15:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

"Miejski Rzecznik Konsumentów" posiada misję ochrony interesów obywateli, które są określone przez właściwe przepisy prawa. Udzielamy pełnych, rzetelnych informacji na temat prawnej ochrony praw obywateli, a także wykonuje inne zadania zdefiniowane w ustawach i odrębnych przepisach regulujących działalność Rzeczników praw. Współpracujemy z różnymi organizacjami pozarządowymi. Ponadto prowadzimy postępowania w różnych sprawach dotyczących praktyk, prowadzących do zbiorowego naruszenia praw obywateli.

"Miejski Rzecznik Konsumentów" ma lokalizację w miejscowości Częstochowa w województwie śląskim. Aby nas odwiedzić należy udać się pod adres Śląska 11/13. Kod pocztowy do korespondencji to: 42-217 Częstochowa.

Aby skontaktować się z nami należy posłużyć się numerem telefonu: 34 370 73 50. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie to: rk@czestochowa.um.gov.pl.

Kontakt

Kontakt Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (1)

Opinie o firmie Miejski Rzecznik Konsumentów


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

5.0

Opinie użytkowników

Popiołek Zdzisława
Popiołek Zdzisława
5.0
03.08.2016
Pan Krogulec jest bardzo skuteczny w działaniu. Sprawa dotyczyła jakości mebli tapicerowanych wykonanych na ul. Rędzińskiej. Nie miałam umowy ani pokwitowania wpłaconych pieniędzy, a pomimo to firma od nowa wykonała zlecenie,tym razem starannie. Szkoda tylko, że na zadowoleniu klienta zaczęło firmie zależeć dopiero po intensywnych i dość długo trwających działaniach rzecznika. Każdemu zawiedzionemu klientowi polecam, aby oddał sprawę miejskiemu rzecznikowi praw konumenta.