Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9510029964
REGON: 010671028
KRS: 0000031864
Rok założenia:
2001

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Działamy na terenie całego kraju. Badania archeologiczne zazwyczaj prowadzimy na terenach objętych ...
Biała Podlaska, Sidorska 39/43 lok. 27
Głównym profilem naszej działalności jest prowadzenie profesjonalnych prac archeologicznych. Prowad...
ABP THOR w Gnieźnie jest pracownią archeologiczną należącą do Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Prywat...
Specjalizujemy się w usługach archeologicznych, zapewniamy swoje usługi podczas wszystkich inwestyc...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mbi Marketingberatung International Consulting Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 9510029964. Numer REGON firmy to: 010671028. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000031864.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2001 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Domaniewska 39 A. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-672 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.18328N, 21.00371E. Przedsiębiorstwo "Mbi Marketingberatung International Consulting Sp. z o.o." działa od lat w branży Usługi archeologiczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Mbi Marketingberatung International Consulting Sp. z o.o.

Mbi Marketingberatung International Consulting Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mbi Marketingberatung International Consulting Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.