Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5272744846
REGON: 36250954200000
KRS: 0000576077
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie kompleksowych usług detektywistycznych. Posia...
Czasem drobny szczegół potrafi zmienić bieg wydarzeń. Bywa, że ważne jest znalezienie dowodów lub i...
Moje doświadczenie detektywistyczne opieram na wieloletniej pracy w wydziałach operacyjnych, w tym ...
Obsługujemy osoby prywatne, jak również klientów biznesowych. Działamy w zakresie wywiadu gospodarc...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marold 2 Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5272744846. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 36250954200000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000576077.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Jeleniogórska 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 00-837 Wrocław. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.1550758475128N, 16.8903677517398E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: mar-old@wp.pl. Firma "Marold 2 Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Agencje detektywistyczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Marold 2 Sp. z o.o.

Marold 2 Sp. z o.o., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marold 2 Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.