Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9372340234
REGON: 368185425
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako właścicielka studia fotograficznego Foto Patka zachęcam do współpracy głównie osoby prywatne, ...
Katowice, Jaworowa 58 lok. 1
Jako doświadczona fotograf jestem w stanie spełniać oczekiwania zarówno klientów indywidualnych, ja...
Sosnowiec, Warszawska 3 lok. 11, (pasaż pod dworcem PKP)
Wieloletnie doświadczenie w branży fotograficznej oraz działanie według najwyższych światowych stan...
Specjalizujemy się w obsłudze zamówień związanych z fotografią. Staramy się uchwycić w naszym kadrz...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9372340234 została umieszczona firma: "Mark Fire Marek Michalski". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 368185425.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Bielsko-Biała w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2017. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wyspiańskiego 32 lok. 6. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 43-300 Bielsko-Biała. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 49.8241421855956N, 19.0352713849596E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: ogienmarek@gmail.com. Firma "Mark Fire Marek Michalski" prowadzi swoją działalność w branży Usługi fotograficzne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Mark Fire Marek Michalski

Mark Fire Marek Michalski, Bielsko-Biała

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mark Fire Marek Michalski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.